תגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA
-
-
@דוד-משה-1 כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
פתור תקשורת חסומה
זה באפליקציות מקומיות, או במכשירים מרוחקים?
-
@דוד-משה-1 כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
פתור תקשורת חסומה
זה באפליקציות מקומיות, או במכשירים מרוחקים?
@משה-ש כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
זה באפליקציות מקומיות, או במכשירים מרוחקים?
לא מספיק יודע יוכל להיות גם וגם
-
@משה-ש כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
איזה מהם?
אתה אמור לראות את זה במכשירים, מכשיר אנדרואיד. אין לי איסט כרגע, לצערי.
-
@משה-ש כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
איזה מהם?
אתה אמור לראות את זה במכשירים, מכשיר אנדרואיד. אין לי איסט כרגע, לצערי.
-
@אבי_770 כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
![20240627_115808[1].jpg](/assets/uploads/files/1719478784825-20240627_115808-1-resized.jpg)
מה עושים??כמו שאני מבין זה אומר זWSA יהיה באנגלית בכל מקרה תלחץ על כל מקש ונראה מה יקרה
-
@דוד-משה-1 ככה גם אני הבנתי, לא מםריע לי באיזה שפה זה יהיה. לחצתי אנטר. נסגר ולא קורה כלום. וכמו שראית, זה נראה שיש שגיאות.
-
@אבי_770 כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@י-פל איך אני מסיר בתקנה?
בהסרת תוכניות לא רואה את זה.למה לא?
גם לא ככה?

-
@אבי_770
לי יש:
WSA_2311.40000.5.0_x64_Release-Nightly-with-Magisk-27.0-stable-MindTheGapps-13.0-as-Pixel-5-RemovedAmazon -
@אבי_770
לי יש:
WSA_2311.40000.5.0_x64_Release-Nightly-with-Magisk-27.0-stable-MindTheGapps-13.0-as-Pixel-5-RemovedAmazon@י-פל בעיקרון זה השגיאה:
Creating pri from dumps.... Start-Process : This command cannot be run due to the error: This version of %1 is not compatible with the version of Windows you're running. Check your computer's system information and then contact the software publisher. At C:\was install\MakePri.ps1:42 char:24 + ... wFromDump = Start-Process -PassThru -NoNewWindow makepri.exe -Args "n ... + ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ + CategoryInfo : InvalidOperation: (:) [Start-Process], InvalidOperationException + FullyQualifiedErrorId : InvalidOperationException,Microsoft.PowerShell.Commands.StartProcessCommand You cannot call a method on a null-valued expression. At C:\was install\MakePri.ps1:44 char:5 + $ProcNewFromDump.WaitForExit() + ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ + CategoryInfo : InvalidOperation: (:) [], RuntimeException + FullyQualifiedErrorId : InvokeMethodOnNull C:\was install\MakePri.ps1 : Failed to create resources from priinfos + CategoryInfo : NotSpecified: (:) [Write-Error], WriteErrorException + FullyQualifiedErrorId : Microsoft.PowerShell.Commands.WriteErrorException,MakePri.ps1 WARNING: Failed to merge resources, WSA Seetings will always be in English Press any key to continueכתוב שמשהו לא נתמך, וזה מוזר, כי המחשב כן תומך...
-
@י-פל בעיקרון זה השגיאה:
Creating pri from dumps.... Start-Process : This command cannot be run due to the error: This version of %1 is not compatible with the version of Windows you're running. Check your computer's system information and then contact the software publisher. At C:\was install\MakePri.ps1:42 char:24 + ... wFromDump = Start-Process -PassThru -NoNewWindow makepri.exe -Args "n ... + ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ + CategoryInfo : InvalidOperation: (:) [Start-Process], InvalidOperationException + FullyQualifiedErrorId : InvalidOperationException,Microsoft.PowerShell.Commands.StartProcessCommand You cannot call a method on a null-valued expression. At C:\was install\MakePri.ps1:44 char:5 + $ProcNewFromDump.WaitForExit() + ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ + CategoryInfo : InvalidOperation: (:) [], RuntimeException + FullyQualifiedErrorId : InvokeMethodOnNull C:\was install\MakePri.ps1 : Failed to create resources from priinfos + CategoryInfo : NotSpecified: (:) [Write-Error], WriteErrorException + FullyQualifiedErrorId : Microsoft.PowerShell.Commands.WriteErrorException,MakePri.ps1 WARNING: Failed to merge resources, WSA Seetings will always be in English Press any key to continueכתוב שמשהו לא נתמך, וזה מוזר, כי המחשב כן תומך...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

