עזרה | חסימה של אדובי
-
מה ניתן לעשות נגד השתלטות של אדובי על התוכנות?

-
מה ניתן לעשות נגד השתלטות של אדובי על התוכנות?

@יואל-אברהם להסיר לגמרי ולהתקין מחדש? וכמובן להשבית גישה של התוכנות לאינטרנט
-
@יואל-אברהם להסיר לגמרי ולהתקין מחדש? וכמובן להשבית גישה של התוכנות לאינטרנט
-
@יואל-אברהם ראיתי כאן בעבר מישהו שהסביר איך,
אני לא יודע,
נחכה למומחים. -
מה ניתן לעשות נגד השתלטות של אדובי על התוכנות?

@יואל-אברהם בגדול להתקין מחדש ולחסום בחומת האש את הכניסה והיציאה
זה קצת מורכב למי שלא מתמצא בFIREWOL
אולי מישהו יכתוב פה מדריך -
@יואל-אברהם בבקשה
חסימת-כתובות-אדובי.bat
להפעיל כמנהל
העלה את זה @ע-1195 -
@יואל-אברהם בבקשה
חסימת-כתובות-אדובי.bat
להפעיל כמנהל
העלה את זה @ע-1195@צור לכאורה לאחר התקנה מחדש. לא?
-
י יואל אברהם סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יואל אברהם סימן נושא זה כנפתר ב
-
אינדיזיין פרוץ מעלה גם לי את השגיאה הבאה:

ניסיתי לעשות את מה שכתבתם
@צור כתב בעזרה | חסימה של אדובי:חסימת-כתובות-אדובי.bat
להפעיל כמנהל
העלה את זה @ע-1195אבל עדיין התוכנה לא נותנת לעבוד, אחרי שתי דקות, היא מעלה את ההודעה המצורפת והתוכנה נסגרת
האם יש מה לעשות?
צריך להתקין מחדש את התוכנה? יעזור?תודה רבה
-
@יואל-אברהם בבקשה
חסימת-כתובות-אדובי.bat
להפעיל כמנהל
העלה את זה @ע-1195@צור כתב בעזרה | חסימה של אדובי:
@יואל-אברהם בבקשה
חסימת-כתובות-אדובי.bat
להפעיל כמנהל
העלה את זה @ע-1195@צור @ע-1195
הורדתי את זה והפעלתי את זה לפני תקופה, (עזר לי מאוד, תודה!)
עכשיו כבר יש לי מנוי באדובי, אני מנסה להפעיל את המנוי אבל יש משהו שחוסם אותו.
אני חוששת שהקובץ הזה אשם בעניין.
מה אפשר לעשות? איך מסירים את הקובץ הזה ודומיו? -
@צור כתב בעזרה | חסימה של אדובי:
@יואל-אברהם בבקשה
חסימת-כתובות-אדובי.bat
להפעיל כמנהל
העלה את זה @ע-1195@צור @ע-1195
הורדתי את זה והפעלתי את זה לפני תקופה, (עזר לי מאוד, תודה!)
עכשיו כבר יש לי מנוי באדובי, אני מנסה להפעיל את המנוי אבל יש משהו שחוסם אותו.
אני חוששת שהקובץ הזה אשם בעניין.
מה אפשר לעשות? איך מסירים את הקובץ הזה ודומיו?@כ-פ
יש שם קובץ שיפתור לך את הבעיה.
https://mitmachim.top/post/728430
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות