בירור | הגדרת רשת בווינדוס 11
-
התקנתי ווינדוס 11 ע"פ ההדרכה המעולה כאן באתר
דילגתי על הגדרת הרשת בהתקנה,
כרגע אין לי אפשרות להתחבר לרשת, ואין גם סימון וויפי ללחיצה...
(מקוה שהובנתי)
מה השלב הבא? -
@יומוצלח כתב בבירור | הגדרת רשת בווינדוס 11:
כרגע אין לי אפשרות להתחבר לרשת, ואין גם סימון וויפי ללחיצה...
השלב הבא זה להתקין דרייברים.
@YAAKOVSAS תודה!
יש לך קישור להדרכה? -
@YAAKOVSAS תודה!
יש לך קישור להדרכה?@יומוצלח כתב בבירור | הגדרת רשת בווינדוס 11:
יש לך קישור להדרכה?
לא צריך הדרכה.
אם יש לך אפשרות להתחבר עם המחשב לרשת עם כבל, תתחבר ותמתין שיעדכן מעידכוני וינדוס.
אם לא, תכנס (ממחשב אחר) לאתר היצרן של המחשב, תרשום את שם הדגם, ותוריד את הקובץ המתאים. -
@יומוצלח כתב בבירור | הגדרת רשת בווינדוס 11:
יש לך קישור להדרכה?
לא צריך הדרכה.
אם יש לך אפשרות להתחבר עם המחשב לרשת עם כבל, תתחבר ותמתין שיעדכן מעידכוני וינדוס.
אם לא, תכנס (ממחשב אחר) לאתר היצרן של המחשב, תרשום את שם הדגם, ותוריד את הקובץ המתאים.@YAAKOVSAS כתב בבירור | הגדרת רשת בווינדוס 11:
עם המחשב לרשת עם כבל,
אפשר גם עם דונגל/מתאם wifi, או עם נטסטיק ב-usb
-
@YAAKOVSAS כתב בבירור | הגדרת רשת בווינדוס 11:
עם המחשב לרשת עם כבל,
אפשר גם עם דונגל/מתאם wifi, או עם נטסטיק ב-usb
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות