עזרה | ביטול פתיחה
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@מתושלח-הבבלי כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
אני רוצה לבטל את האופציה שבלחיצה ארוכה על לחצן דף הבית נפתח אסיסנט (ג׳לי סטאר)
אשכרה קנית אנדרואיד יש עוד מותגים חוץ מאפל? תקנה אייפון אין שם את אסיסנט
כנס להגדרות ואז יהיה איפשהו אפליקציה המוגדרת כעוזר ברירת מחדל(נראה לי בנגישות)
ואז תבחר ללא -
@מתושלח-הבבלי כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
אני רוצה לבטל את האופציה שבלחיצה ארוכה על לחצן דף הבית נפתח אסיסנט (ג׳לי סטאר)
אשכרה קנית אנדרואיד יש עוד מותגים חוץ מאפל? תקנה אייפון אין שם את אסיסנט
כנס להגדרות ואז יהיה איפשהו אפליקציה המוגדרת כעוזר ברירת מחדל(נראה לי בנגישות)
ואז תבחר ללא@נחמן-פלח כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
אשכרה קנית אנדרואיד יש עוד מותגים חוץ מאפל? תקנה אייפון אין שם את אסיסנט
אין עדיין אייפון בגודל של ג׳לי סטאר אז...
-
@מתושלח-הבבלי כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
אני רוצה לבטל את האופציה שבלחיצה ארוכה על לחצן דף הבית נפתח אסיסנט (ג׳לי סטאר)
אשכרה קנית אנדרואיד יש עוד מותגים חוץ מאפל? תקנה אייפון אין שם את אסיסנט
כנס להגדרות ואז יהיה איפשהו אפליקציה המוגדרת כעוזר ברירת מחדל(נראה לי בנגישות)
ואז תבחר ללא@נחמן-פלח כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
כנס להגדרות ואז יהיה איפשהו אפליקציה המוגדרת כעוזר ברירת מחדל(נראה לי בנגישות)
ואז תבחר ללאזה נמצא ב״אפליקציות ברירת מחדל״
-
@נחמן-פלח כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
אשכרה קנית אנדרואיד יש עוד מותגים חוץ מאפל? תקנה אייפון אין שם את אסיסנט
אין עדיין אייפון בגודל של ג׳לי סטאר אז...
@מתושלח-הבבלי כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
@נחמן-פלח כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
אשכרה קנית אנדרואיד יש עוד מותגים חוץ מאפל? תקנה אייפון אין שם את אסיסנט
אין עדיין אייפון בגודל של ג׳לי סטאר אז...
אחלה סיבה לעבור על העקרונות בשביל גודל


-
@מתושלח-הבבלי כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
אני רוצה לבטל את האופציה שבלחיצה ארוכה על לחצן דף הבית נפתח אסיסנט (ג׳לי סטאר)
אשכרה קנית אנדרואיד יש עוד מותגים חוץ מאפל? תקנה אייפון אין שם את אסיסנט
כנס להגדרות ואז יהיה איפשהו אפליקציה המוגדרת כעוזר ברירת מחדל(נראה לי בנגישות)
ואז תבחר ללא@נחמן-פלח כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
אשכרה קנית אנדרואיד יש עוד מותגים חוץ מאפל? תקנה אייפון אין שם את אסיסנט
מלחמת המותגים יוצאת לדרך!
אייפון או אנדרואיד!
https://mitmachim.top/post/802075 -
פוסט זה נמחק!
@מתושלח-הבבלי כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
אני רוצה לבטל את האופציה שבלחיצה ארוכה על לחצן דף הבית נפתח אסיסנט (ג׳לי סטאר)
אם אתה מתכוון לזה שמזיזים מצד ימין לשמאול
אז יש אפשרות בהגדרות של מסך הבית לכבות
ואם אתה מתכוון למקש הבית ע"י לחיצה ארוכה
פשוט תשבית את גוגל -
@מתושלח-הבבלי כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
אני רוצה לבטל את האופציה שבלחיצה ארוכה על לחצן דף הבית נפתח אסיסנט (ג׳לי סטאר)
אם אתה מתכוון לזה שמזיזים מצד ימין לשמאול
אז יש אפשרות בהגדרות של מסך הבית לכבות
ואם אתה מתכוון למקש הבית ע"י לחיצה ארוכה
פשוט תשבית את גוגל@בן-ציון כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
@מתושלח-הבבלי כתב בעזרה | ביטול פתיחת אסיסנט בלחיצה ארוכה על מסך הבית:
אני רוצה לבטל את האופציה שבלחיצה ארוכה על לחצן דף הבית נפתח אסיסנט (ג׳לי סטאר)
אם אתה מתכוון לזה שמזיזים מצד ימין לשמאול
אז יש אפשרות בהגדרות של מסך הבית לכבות
ואם אתה מתכוון למקש הבית ע"י לחיצה ארוכה
פשוט תשבית את גוגליש גם אופציה לבטל את הפתיחה של אסיסנט או כל עוזרת אחרת בהגדרות>עוזרת קולית
(מעודכן לאנדרואיד 13)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות