עזרה | העתקת ואטס אפפ לסמסונג חדש
-
בס
דשלום ושבוע טו ב
רכשתי מכשיר סמסונג חדש ואני לא מצלח להעתיק את תוכנת וואטסאפ המהמכשיר הישן לחדש כל האפלקציות ירדו למעט הצ'טים
ניסתי מספר פעמים וקבלתי השהיות
אני מפחד שיסגרו אותי
שאלה:
האם לשים את הסים במכשיר החדש ואז למחוק להוריד מחדש את ואטס אפ
עשיתי גיבויים כנדרש
אשמח לסיוע דחוף
בברכה ולבשורות טובות -
בס
דשלום ושבוע טו ב
רכשתי מכשיר סמסונג חדש ואני לא מצלח להעתיק את תוכנת וואטסאפ המהמכשיר הישן לחדש כל האפלקציות ירדו למעט הצ'טים
ניסתי מספר פעמים וקבלתי השהיות
אני מפחד שיסגרו אותי
שאלה:
האם לשים את הסים במכשיר החדש ואז למחוק להוריד מחדש את ואטס אפ
עשיתי גיבויים כנדרש
אשמח לסיוע דחוף
בברכה ולבשורות טובות -
@MAJER מה הקשר לנושא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות