עזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות
-
היי יש לי אפליקציה של תגובה אוטומטית לווצאפ וטלגרם בגרסה פרוצה הכל עובד כמו שצריך אבל באופן קבוע אחרי מספר ימים זה כותב שאני משתמש בפרימיום לא רישמי ואז זה שם חתימה מרגיזה עם קרדיט לאפליקציה בסוף כל הודעה ניסיתי לחפש בdex ובstring וגם xml אבל לא מצאתי משהו עם המילים שזה שם בסוף כל הודעה אשמח לעזרתך המומחים אולי @יוסףטכנאי
מי שרוצה הנה האפליקציה
https://liteapks.com/download/autoresponder-for-whatsapp-13321/1 -
היי יש לי אפליקציה של תגובה אוטומטית לווצאפ וטלגרם בגרסה פרוצה הכל עובד כמו שצריך אבל באופן קבוע אחרי מספר ימים זה כותב שאני משתמש בפרימיום לא רישמי ואז זה שם חתימה מרגיזה עם קרדיט לאפליקציה בסוף כל הודעה ניסיתי לחפש בdex ובstring וגם xml אבל לא מצאתי משהו עם המילים שזה שם בסוף כל הודעה אשמח לעזרתך המומחים אולי @יוסףטכנאי
מי שרוצה הנה האפליקציה
https://liteapks.com/download/autoresponder-for-whatsapp-13321/1@נחמן-פלח כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
זה שם חתימה מרגיזה עם קרדיט לאפליקציה בסוף כל הודעה
מה החתימה?
-
@נחמן-פלח כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
זה שם חתימה מרגיזה עם קרדיט לאפליקציה בסוף כל הודעה
מה החתימה?
-
היי יש לי אפליקציה של תגובה אוטומטית לווצאפ וטלגרם בגרסה פרוצה הכל עובד כמו שצריך אבל באופן קבוע אחרי מספר ימים זה כותב שאני משתמש בפרימיום לא רישמי ואז זה שם חתימה מרגיזה עם קרדיט לאפליקציה בסוף כל הודעה ניסיתי לחפש בdex ובstring וגם xml אבל לא מצאתי משהו עם המילים שזה שם בסוף כל הודעה אשמח לעזרתך המומחים אולי @יוסףטכנאי
מי שרוצה הנה האפליקציה
https://liteapks.com/download/autoresponder-for-whatsapp-13321/1@נחמן-פלח כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
ניסיתי לחפש בdex ובstring וגם xml אבל לא מצאתי
אני מצאתי בxml
-
@נחמן-פלח כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
ניסיתי לחפש בdex ובstring וגם xml אבל לא מצאתי
אני מצאתי בxml
@שניאור-שמח כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@נחמן-פלח כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
ניסיתי לחפש בdex ובstring וגם xml אבל לא מצאתי
אני מצאתי בxml
מה שכתוב באקסאמאל זה קשור למידע על האפליקציה לא לחתימה…
-
@שניאור-שמח כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@נחמן-פלח כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
ניסיתי לחפש בdex ובstring וגם xml אבל לא מצאתי
אני מצאתי בxml
מה שכתוב באקסאמאל זה קשור למידע על האפליקציה לא לחתימה…
-
@יצחק-א כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@נחמן-פלח תעלה את האפליקציה המקורית וננסה לעזור לך.
זה קובץ apks לעלות ?
-
@יצחק-א כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@נחמן-פלח אתה יכול להעלות את הפרוץ?
זה בכלל לא עובד אצלי.https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1718496838045-מגיב-אוטומטי-עבור-wa-v3.6.8.apk
קרדיט ל @Ykingsmart
-
@יצחק-א כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@נחמן-פלח אתה יכול להעלות את הפרוץ?
זה בכלל לא עובד אצלי.https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1718496838045-מגיב-אוטומטי-עבור-wa-v3.6.8.apk
קרדיט ל @Ykingsmart
@לומדעס כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@יצחק-א כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@נחמן-פלח אתה יכול להעלות את הפרוץ?
זה בכלל לא עובד אצלי.https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1718496838045-מגיב-אוטומטי-עבור-wa-v3.6.8.apk
קרדיט ל @Ykingsmart
זה מתורגם

אגב זה עובד לך השתמשת כבר עשה לך פעם את החתימה הזאת? -
@לומדעס כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@יצחק-א כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@נחמן-פלח אתה יכול להעלות את הפרוץ?
זה בכלל לא עובד אצלי.https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1718496838045-מגיב-אוטומטי-עבור-wa-v3.6.8.apk
קרדיט ל @Ykingsmart
זה מתורגם

אגב זה עובד לך השתמשת כבר עשה לך פעם את החתימה הזאת?@נחמן-פלח כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@לומדעס כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@יצחק-א כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@נחמן-פלח אתה יכול להעלות את הפרוץ?
זה בכלל לא עובד אצלי.https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1718496838045-מגיב-אוטומטי-עבור-wa-v3.6.8.apk
קרדיט ל @Ykingsmart
זה מתורגם

אגב זה עובד לך השתמשת כבר עשה לך פעם את החתימה הזאת?לא השתמשתי רציף תבדוק
-
@נחמן-פלח כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@לומדעס כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@יצחק-א כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@נחמן-פלח אתה יכול להעלות את הפרוץ?
זה בכלל לא עובד אצלי.https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1718496838045-מגיב-אוטומטי-עבור-wa-v3.6.8.apk
קרדיט ל @Ykingsmart
זה מתורגם

אגב זה עובד לך השתמשת כבר עשה לך פעם את החתימה הזאת?לא השתמשתי רציף תבדוק
-
@נחמן-פלח כתב בעזרה | מישהו שמבין בפריצת אפליקציות:
@לומדעס זה ביטל את הפריצה
זה לפעמים כן פרוץ לפעמים לא לפעמים למה לא..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות