בעיה | גישה לתקיית מערכת באנדרואיד 13
-
משהו יודע איך אפשר לגשת לתקיית מערכת באנדרואיד 13 לדוגמא לתקיית האיחסון של טלגרם כי באנדרואיד 13 זה לא נותן
עשיתי רוט כמובן -
@יצגצטטמר כתב בבעיה | גישה לתקיית מערכת באנדרואיד 13:
משהו יודע איך אפשר לגשת לתקיית מערכת באנדרואיד 13 לדוגמא לתקיית האיחסון של טלגרם כי באנדרואיד 13 זה לא נותן
עשיתי רוט כמובןכל סייר רוט נורמאלי ממליץ על mt manager
-
@נחמן-פלח עדיין זה לא נותן להיכנס לתקייה וזה פותח את הסייר של אנדרואיד השתמשתי במיקספלורר
-
@נחמן-פלח עדיין זה לא נותן להיכנס לתקייה וזה פותח את הסייר של אנדרואיד השתמשתי במיקספלורר
-
@יצגצטטמר כתב בבעיה | גישה לתקיית מערכת באנדרואיד 13:
@נחמן-פלח עדיין זה לא נותן להיכנס לתקייה וזה פותח את הסייר של אנדרואיד השתמשתי במיקספלורר
נתת לו הרשאות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות