בקשה | אם משהו יכול לשלוח את האפליקציה של אוזניות Nothing
-
-
@כמו-אתמול זה לא חסום שלח לבדיקה
-
@כמו-אתמול כתב בבקשה | אם משהו יכול לשלוח את האפליקציה של אוזניות Nothing:
זה חסום בנטפרי אם יש דרך אחרת אשמח
https://drive.google.com/open?id=1RZi6nVFsMdlQe_f9uuxHrTluT1sj38Rr&usp=drive_copy
תבקש הרשאת גישה...
אין לך את המייל בפרופיל, אז אני לא יודע לשתף אותך...
-
@כמו-אתמול כתב בבקשה | אם משהו יכול לשלוח את האפליקציה של אוזניות Nothing:
זה חסום בנטפרי אם יש דרך אחרת אשמח
https://drive.google.com/open?id=1RZi6nVFsMdlQe_f9uuxHrTluT1sj38Rr&usp=drive_copy
תבקש הרשאת גישה...
אין לך את המייל בפרופיל, אז אני לא יודע לשתף אותך...
@יוסף-אלחנן
זה לא קשור לגישה פשוט שלח את זה לבדיקה בנטפרי עם זה היה עם בקשת גישה זה לא היה נחסם בנטפרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות