סוללה c2
-
ומה עושים?
האם אתה מכיר את הבטריות של עלי אקספרסלי יש מאלי אקספרס סוללה של 3500!! ותראה סוללה רגליה מחזיקה יום והיא 1050 אז הסוללה שלי אמורה להחזיק מינימום יומים +לא? והיא מחזיקה לי יום וממש קצת יותר תלוי כמה השתמשתי באותו יום[אם השתמשתי הרבה זה נגמר בחצי יום] אז תעשה את החישוב שלך [ @YANKEV סתם בדקתי בשבילך הסוללה שלי עלתה בזמנו 7 דולר ומשלוח חינם היום זה גם 7 אבל משלוח 5 דולר שזה יוצא כמו מחיר של סוללה בארץ]
-
ומה עושים?
האם אתה מכיר את הבטריות של עלי אקספרסלי יש מאלי אקספרס סוללה של 3500!! ותראה סוללה רגליה מחזיקה יום והיא 1050 אז הסוללה שלי אמורה להחזיק מינימום יומים +לא? והיא מחזיקה לי יום וממש קצת יותר תלוי כמה השתמשתי באותו יום[אם השתמשתי הרבה זה נגמר בחצי יום] אז תעשה את החישוב שלך [ @YANKEV סתם בדקתי בשבילך הסוללה שלי עלתה בזמנו 7 דולר ומשלוח חינם היום זה גם 7 אבל משלוח 5 דולר שזה יוצא כמו מחיר של סוללה בארץ]
ומה עושים?
האם אתה מכיר את הבטריות של עלי אקספרסלי יש מאלי אקספרס סוללה של 3500!! ותראה סוללה רגליה מחזיקה יום והיא 1050 אז הסוללה שלי אמורה להחזיק מינימום יומים +לא? והיא מחזיקה לי יום וממש קצת יותר תלוי כמה השתמשתי באותו יום[אם השתמשתי הרבה זה נגמר בחצי יום] אז תעשה את החישוב שלך [ @YANKEV סתם בדקתי בשבילך הסוללה שלי עלתה בזמנו 7 דולר ומשלוח חינם היום זה גם 7 אבל משלוח 5 דולר שזה יוצא כמו מחיר של סוללה בארץ]
אחרי כל הדיונים בפרוג וכאן תראה לי סוללה של c2 שמחזיקה יותר מיום וחצי בשימוש נורמאלי
-
ומה עושים?
האם אתה מכיר את הבטריות של עלי אקספרסלי יש מאלי אקספרס סוללה של 3500!! ותראה סוללה רגליה מחזיקה יום והיא 1050 אז הסוללה שלי אמורה להחזיק מינימום יומים +לא? והיא מחזיקה לי יום וממש קצת יותר תלוי כמה השתמשתי באותו יום[אם השתמשתי הרבה זה נגמר בחצי יום] אז תעשה את החישוב שלך [ @YANKEV סתם בדקתי בשבילך הסוללה שלי עלתה בזמנו 7 דולר ומשלוח חינם היום זה גם 7 אבל משלוח 5 דולר שזה יוצא כמו מחיר של סוללה בארץ]
אחרי כל הדיונים בפרוג וכאן תראה לי סוללה של c2 שמחזיקה יותר מיום וחצי בשימוש נורמאלי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
