בקשת מידע | פריצה לנגן סופר סטאר פלוס
-
יש לי נגן סופר סטאר פלוס שאני לא יודע את הקוד (הקוד הוא צורה ולא מספרים)
איך אני יכול לפרוץ אותו ? -
יש לי נגן סופר סטאר פלוס שאני לא יודע את הקוד (הקוד הוא צורה ולא מספרים)
איך אני יכול לפרוץ אותו ?@טאהשער-אייניקעל תעשה איפוס למכשיר (כשהמכשיר מכובה)
ע"י לחיצה על הפעלה ווליום נמוך יש מכשירים שצריך גם ווליום גבוה
תענה מה עלה לך במסך
אם עלה לך אותיות בסינית תרד עד משהו שרשום בו כמה אותיות באנגלית (נדמה לי שזה emmc)
תלחץ על זה.
תגיד אם הסתדרת -
@טאהשער-אייניקעל תעשה איפוס למכשיר (כשהמכשיר מכובה)
ע"י לחיצה על הפעלה ווליום נמוך יש מכשירים שצריך גם ווליום גבוה
תענה מה עלה לך במסך
אם עלה לך אותיות בסינית תרד עד משהו שרשום בו כמה אותיות באנגלית (נדמה לי שזה emmc)
תלחץ על זה.
תגיד אם הסתדרת@הסקרן הסתדרתי
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות