בעיה | הסוללה השתגעה ביאנג
-
@לוגסון ניסית להחליף בטריה?
@יוסף-אלחנן לא כי לא ידוע אם אם חבל על הכסף כי איני יודע איפה הבעיה במכשיר עצמו או בסוללה
תודה -
@יוסף-אלחנן לא כי לא ידוע אם אם חבל על הכסף כי איני יודע איפה הבעיה במכשיר עצמו או בסוללה
תודה@לוגסון יש מצב שהבעיה בכלל בבטריה, היא מנופחת?
@לוגסון כתב בבעיה | הסוללה השתגעה ביאנג:
חבל על הכסף
קח מחבר שיש לו יאנג ותבדוק...
-
@יוסף-אלחנן לא כי לא ידוע אם אם חבל על הכסף כי איני יודע איפה הבעיה במכשיר עצמו או בסוללה
תודה -
@לוגסון יש מצב שהבעיה בכלל בבטריה, היא מנופחת?
@לוגסון כתב בבעיה | הסוללה השתגעה ביאנג:
חבל על הכסף
קח מחבר שיש לו יאנג ותבדוק...
@יוסף-אלחנן תודה רבה
-
@יוסף-אלחנן תודה רבה
-
@לוגסון על מה?
עזר לך משהו?
@יוסף-אלחנן לא אני יבדוק בצורה שאמרת לי
והתודה רבה על היחס -
@יוסף-אלחנן לא אני יבדוק בצורה שאמרת לי
והתודה רבה על היחס -
@לוגסון על מה?
עזר לך משהו?
@יוסף-אלחנן ורק רציתי לדעת עוד אם הבעיה יכולה להיות בשקע טעינה?
-
@יוסף-אלחנן ורק רציתי לדעת עוד אם הבעיה יכולה להיות בשקע טעינה?
-
@לוגסון יותר מסתבר שבטריה תקולה...
וגם יותר קל לבדוק אותה...
אם אתה לא מסתדר, אני יכול להשאיל לך בטריה לכמה ימים לבדיקה...@יוסף-אלחנן חיברתי את הוללה ליאנג אחר וביאנג מהשעה 6 בערב עד עכשיו הסוללה תקועה על 25%
ובטלפון שלי עם הסוללה של היאנג האחר שחיברתי את הסוללה היה 60% אחוז עכשיו יש לי 6% אחוז והשתמשתי בטלפון יחסית הרבה
אשמח אם תוכל לנתח לי במה הבעיה -
@יוסף-אלחנן חיברתי את הוללה ליאנג אחר וביאנג מהשעה 6 בערב עד עכשיו הסוללה תקועה על 25%
ובטלפון שלי עם הסוללה של היאנג האחר שחיברתי את הסוללה היה 60% אחוז עכשיו יש לי 6% אחוז והשתמשתי בטלפון יחסית הרבה
אשמח אם תוכל לנתח לי במה הבעיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות