בקשה | האם יש למישהו מושג איך אפשר להשיג את התוכנה תג לעימוד ??
-
שלום אני מעניין בתוכנה TAG זו תוכנה המיועדת לעימוד
אשמח אם יש למישהו מושג איך אני משיג אותה
נראה לי שאין אותה פה בפורום@דקדק כתב בבקשה | האם יש למישהו מושג איך אפשר להשיג את התוכנה תג לעימוד ??:
שלום אני מעניין בתוכנה TAG זו תוכנה המיועדת לעימוד
אשמח אם יש למישהו מושג איך אני משיג אותה
נראה לי שאין אותה פה בפורוםאיך זה קשור למיקום בו פתחת את הנושא ?
התוכנה עולה כסף ואין אותה פרוצה, וגם אם יש לא נראה לי שמישהו יביא לך אותה לכאן. -
@דקדק כתב בבקשה | האם יש למישהו מושג איך אפשר להשיג את התוכנה תג לעימוד ??:
שלום אני מעניין בתוכנה TAG זו תוכנה המיועדת לעימוד
אשמח אם יש למישהו מושג איך אני משיג אותה
נראה לי שאין אותה פה בפורוםאיך זה קשור למיקום בו פתחת את הנושא ?
התוכנה עולה כסף ואין אותה פרוצה, וגם אם יש לא נראה לי שמישהו יביא לך אותה לכאן. -
@דקדק
אין פשוט אין צריך לשלם על זה. -
@דקדק
אין פשוט אין צריך לשלם על זה.@יעקב-אליעזר
תודה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות