איפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?
-
@אלישי אמר באיפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?:
אני מאמין שלא השתמשת עם סמלים
למה לא סביר?
-
@אלישי אמר באיפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?:
אני מאמין שלא השתמשת עם סמלים
למה לא סביר?
-
רעיון קטן,תנסה את הסיסמה בלי הO בסוף
@ישראל-קרביצקי אתה פה? -
רעיון קטן,תנסה את הסיסמה בלי הO בסוף
@ישראל-קרביצקי אתה פה?@דגלש כן אני פה
ניסתי ולא עזר -
פוסט זה נמחק!
-
אולי זה בכלל אות בסוף O אווה באנגלית


-
זה לא
בדקנו וזה מה שחשבנו וזה לא או... -
לא
-
לא עקבתי אחרי כל האשכול אבל האם יש אפשרות לאפס את הכרטיס אולי דרך שליטה מרחוק של נוקיה (בלוטוס)?
לא חשוב לי הקבצים שבתוכו@אביעד נעלת אותו עם קוד דרך הנוקיה?
-
@אביעד נעלת אותו עם קוד דרך הנוקיה?
-
ויש לך את הפלאפון שנעלת איתו?
-
לא עקבתי אחרי כל האשכול אבל האם יש אפשרות לאפס את הכרטיס אולי דרך שליטה מרחוק של נוקיה (בלוטוס)?
לא חשוב לי הקבצים שבתוכו -
ויש לך את הפלאפון שנעלת איתו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות