בעיה | המחשב מתחמם | מה אפשר לעשות?
-
זה המפרט
מעבד 11th Gen Intel(R) Core(TM) i7-1165G7 @ 2.80GHz 2.80 GHz
RAM מותקן 24.0 GB (23.7 GB ניתנים לשימוש)
סוג מערכת מערכת הפעלה של 64 סיביות, מעבד מבוסס x64 -
זה המפרט
מעבד 11th Gen Intel(R) Core(TM) i7-1165G7 @ 2.80GHz 2.80 GHz
RAM מותקן 24.0 GB (23.7 GB ניתנים לשימוש)
סוג מערכת מערכת הפעלה של 64 סיביות, מעבד מבוסס x64@אפרושי-מאיסורא הוא תמיד מתחמם או רק בהטענה?
-
רוב הזמן, בהטענה טיפה יותר אולי.
-
רוב הזמן, בהטענה טיפה יותר אולי.
@אפרושי-מאיסורא
תראה, יכול להיות שזה בטריה / מעבד / וכו', אני לא מבין בזה...אבל אני יודע שאצלי המחשב מתחמם הרבה, עד שקלטתי (בעזרת איזה פוסט פה...) שהמחשב פשוט יושת לי על הרגל ולכן זה מתחמם...
יש למחשב מאחורה 'רגליים' קטנים שמגביעים אותו מעל המשטח שהוא יושב עליו, שיהיה כניסת אוויר לאיוורור, וכשזה על הרגל או על משטח רך שסותם את האיוורור, אז המחשב מתחמם מהר...
-
-
@1-אבישי זה לא 12 ומעלה אני מהדורה 11.
-
זה המפרט
מעבד 11th Gen Intel(R) Core(TM) i7-1165G7 @ 2.80GHz 2.80 GHz
RAM מותקן 24.0 GB (23.7 GB ניתנים לשימוש)
סוג מערכת מערכת הפעלה של 64 סיביות, מעבד מבוסס x64@אפרושי-מאיסורא יש מחשבים - בעיקר מסדרות לא עסקיות - שזה טבעם, ואין הרבה מה לעשות..
תכתוב איזה דגם המחשב שלך..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות