באג | אי אפשר ללחוץ על הכפתור של ה X של סגירת תמונה
-
יש לי ווינדוס 11 גירסת בטא, וכבר הרבה זמן (כמה חודשים) יש לי בעיה שאי אפשר ללחוץ על הכפתור הרגיל שסוגר חלונות, אבל רק חלונות של תמונות.
הכפתור הזה

(כמובן שאפשר לסגור דרך מנהל המשימות, alt+f4 או דרכים אחרות)
מישהו נתקל בבעיה הזאת? מישהו יודע מה הפיתרון?
תודה רבה! -
יש לי ווינדוס 11 גירסת בטא, וכבר הרבה זמן (כמה חודשים) יש לי בעיה שאי אפשר ללחוץ על הכפתור הרגיל שסוגר חלונות, אבל רק חלונות של תמונות.
הכפתור הזה

(כמובן שאפשר לסגור דרך מנהל המשימות, alt+f4 או דרכים אחרות)
מישהו נתקל בבעיה הזאת? מישהו יודע מה הפיתרון?
תודה רבה!@רפאל-vnkl
לי עובד כרגיל, ווינ' 11 לא בטא.
אגב, למה שלא תעבוד עם האפליקציה הרגילה ולא מדור קודם? -
יש לי ווינדוס 11 גירסת בטא, וכבר הרבה זמן (כמה חודשים) יש לי בעיה שאי אפשר ללחוץ על הכפתור הרגיל שסוגר חלונות, אבל רק חלונות של תמונות.
הכפתור הזה

(כמובן שאפשר לסגור דרך מנהל המשימות, alt+f4 או דרכים אחרות)
מישהו נתקל בבעיה הזאת? מישהו יודע מה הפיתרון?
תודה רבה!@רפאל-vnkl
כבר יצא על זה פוסט- https://mitmachim.top/post/805181 -
יש לי ווינדוס 11 גירסת בטא, וכבר הרבה זמן (כמה חודשים) יש לי בעיה שאי אפשר ללחוץ על הכפתור הרגיל שסוגר חלונות, אבל רק חלונות של תמונות.
הכפתור הזה

(כמובן שאפשר לסגור דרך מנהל המשימות, alt+f4 או דרכים אחרות)
מישהו נתקל בבעיה הזאת? מישהו יודע מה הפיתרון?
תודה רבה!@רפאל-vnkl כתב בבאג | אי אפשר ללחוץ על הכפתור של ה X של סגירת תמונה:
יש לי ווינדוס 11 גירסת בטא, וכבר הרבה זמן (כמה חודשים) יש לי בעיה שאי אפשר ללחוץ על הכפתור הרגיל שסוגר חלונות, אבל רק חלונות של תמונות.
הכפתור הזה

(כמובן שאפשר לסגור דרך מנהל המשימות, alt+f4 או דרכים אחרות)
מישהו נתקל בבעיה הזאת? מישהו יודע מה הפיתרון?
תודה רבה!כן גם אצלי יש את הבעיה, זה באג בעדכון האחרון בוינדוס. מקווה שזה יסתדר בקרוב, בכל אופן תוכל לסגור ב ctrl W
-
י ישראל 142 התייחס לנושא זה ב
-
י ישראל 142 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות