איפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?
-
כן
-
@ישראל-קרביצקי והאם עשית עם המכשיר קוד חדש לכרטיס נוסף?
@אלישי לא מה שזכור לי
-
@דגלש אני עם מה ששלחת קודם עכשיו
-
@אלישי לא מה שזכור לי
-
דורש סיסמא
-
@ישראל-קרביצקי אתה מצליח להיכנס לכרטיס כרגע דרך הפלאפון? או שהוא דורש סיסמה?
@אלישי אמר באיפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?:
@ישראל-קרביצקי אתה מצליח להיכנס לכרטיס כרגע דרך הפלאפון? או שהוא דורש סיסמה?
הקדמת אותי בשניה
-
דורש סיסמא
-
@ישראל-קרביצקי מתי הוא התחיל לבקש סיסמה?
האם עשית שיחזור הגדרת יצרן?@אלישי הוא התחיל מאז שזה נעשה ולא נעשה שיחזור הגדרות יצרן!
-
@אלישי הוא התחיל מאז שזה נעשה ולא נעשה שיחזור הגדרות יצרן!
-
לא זה הבעיה
-
דהיינו לא זוכר
-
לא זה הבעיה
-
@לעכשיו אני ינסה אבל זה לא נ"ל
-
@אלישי אמר באיפוס קוד של כרטיס מיקרו sd שננעל בנוקיה סי 2?:
אני מאמין שלא השתמשת עם סמלים
למה לא סביר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות