באג | שגיאה במהלך צריבה
-
@אני-אני-אני כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
כנראה גירסא לא מתאימה,
@אני-אני-אני כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
@אני-אני-אני כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
כנראה גירסא לא מתאימה,
זה עושה זאת גם בגיבוי של הגירסה הקיימת
-
@אני-אני-אני כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
@אני-אני-אני כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
כנראה גירסא לא מתאימה,
זה עושה זאת גם בגיבוי של הגירסה הקיימת
-
@פראירי
כי יש בעיה בקובץ pac אז א"א גם לשאוב איתו@אני-אני-אני כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
@פראירי
כי יש בעיה בקובץ pac אז א"א גם לשאוב איתותודה על המידע!
-
@אני-אני-אני כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
@פראירי
כי יש בעיה בקובץ pac אז א"א גם לשאוב איתותודה על המידע!
-
@פראירי
יש קובץ pac בשם 2.2.1 app only חפש באינטרנט אולי הוא יתאים לך@אני-אני-אני כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
@פראירי
יש קובץ pac בשם 2.2.1 app only חפש באינטרנט אולי הוא יתאים לךאני לא מוצא
יש לך קישור להורדה?
@מישהו12 ראיתי שכתבת ע"ז באיזה פוסט תוכל להביא קישור? -
@אני-אני-אני כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
@פראירי
יש קובץ pac בשם 2.2.1 app only חפש באינטרנט אולי הוא יתאים לךאני לא מוצא
יש לך קישור להורדה?
@מישהו12 ראיתי שכתבת ע"ז באיזה פוסט תוכל להביא קישור? -
@אני-אני-אני כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
@פראירי
יש קובץ pac בשם 2.2.1 app only חפש באינטרנט אולי הוא יתאים לךאני לא מוצא
יש לך קישור להורדה?
@מישהו12 ראיתי שכתבת ע"ז באיזה פוסט תוכל להביא קישור? -
@פראירי
יש קובץ pac בשם 2.2.1 app only חפש באינטרנט אולי הוא יתאים לך -
@פראירי כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
@מישהו12 ראיתי שכתבת ע"ז באיזה פוסט תוכל להביא קישור?
קישור למה?
-
@מישהו12
למה שכתבת על הקובץ הזה
https://mitmachim.top/topic/34187/בקשה-qin-1s-2-2-1-pac -
@פראירי כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
@מישהו12 כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
@פראירי יש שם קישור... פוסט מעלי
שלא עובד
תנסה את זה כמובן תחלץ
-
-
@בן-ציון כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
מסתבר שכן
ראה כאןלכן שאלתי
@בן-ציון כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
נזרום כאילו לא ראינו
אוקיי
-
@בן-ציון כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
מסתבר שכן
ראה כאןלכן שאלתי
@בן-ציון כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
נזרום כאילו לא ראינו
אוקיי
-
@כ-ק כתב בבאג | שגיאה במהלך צריבה:
@בן-ציון אי אפשר כי חייבים לצרוב גם fdl וזה לא אפשרי בהמילטון
אפשר לבטל לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
