בעיה | כיתוב אדום שלא יורד מקובוט פוקוט
-

הוזמן מעליאקספרס.
זה כנראה בעייה עם המספר הסידורי של גוגל.
המוכר שלח לי הוראות.ואני לא מסתדר עם זה.
אשמח לעזרה -

הוזמן מעליאקספרס.
זה כנראה בעייה עם המספר הסידורי של גוגל.
המוכר שלח לי הוראות.ואני לא מסתדר עם זה.
אשמח לעזרה -
@אברהם-שמואל תביא כאן את ההוראות שהמוכר שלח
@מישהו12
This requires rewriting SN and KEY
This is the link to write SN https://mega.nz/file/JQllyCYb#xbgNWjv75EW4R_6TRJJdFuHxoWbnRRhI0fxiGrKjOXg
This is the link to write the key https://mega.nz/file/9UlFELCD#iGDo3vhQBn8ygPPCK1SzhhNiV8SY07PQnx-pqAipUWk -
א אברהם שמואל סימן נושא זה כשאלה ב
-
@מישהו12
This requires rewriting SN and KEY
This is the link to write SN https://mega.nz/file/JQllyCYb#xbgNWjv75EW4R_6TRJJdFuHxoWbnRRhI0fxiGrKjOXg
This is the link to write the key https://mega.nz/file/9UlFELCD#iGDo3vhQBn8ygPPCK1SzhhNiV8SY07PQnx-pqAipUWk -
@פקז
אני ראיתי
אני לא מסתדר עם זה.
התוכנות שם לא עולות לי
בקיצער.
אשמח לעזרה -
@פקז
אני ראיתי
אני לא מסתדר עם זה.
התוכנות שם לא עולות לי
בקיצער.
אשמח לעזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות