בעיה | מסך כניסה לווינדוס לא מופיע בעת ההפעלה
-
@דוד-משה-1 תחכים אותי בדיוק מה עליי לעשות
או אם תוכל להפנות אותי למדריך כלשהו -
@דוד-משה-1 תחכים אותי בדיוק מה עליי לעשות
או אם תוכל להפנות אותי למדריך כלשהו -
אם אני מבין נכון דיסק טכנאים מעלה למחשב מערכת הפעלה חיצונית מינימלית
עושים את זה דרך דיסק אונקי
השאלה אם זה לא מורכב
יש לציין שכבר התקנתי כמה פעמים ווינדוס דרך דיסק אונקי
עוד יש לשאול מה אני עושה אחרי שאני מעלה את מערכת ההפעלה החיצונית@5050 כתב בבעיה | מסך כניסה לווינדוס לא מופיע בעת ההפעלה:
מבין נכון
מבין
@5050 כתב בבעיה | מסך כניסה לווינדוס לא מופיע בעת ההפעלה:
זה לא מורכב
@5050 כתב בבעיה | מסך כניסה לווינדוס לא מופיע בעת ההפעלה:
עוד יש לשאול מה אני עושה אחרי שאני מעלה את מערכת ההפעלה החיצונית
קודם כול בודק אם הדיסק מזוהה אם לא צריך דבר ראשון לבדוק למה אם מזוהה לחזור לשאול בפורום
-
יש לי מחשב טושיבה די ישן
ביומיים האחרונים כשאני מפעיל את המחשב מופיע המסך הבא

מה אני צריך לעשות בשביל להיכנס לווינדוס
ואיך אני פותר את הבעיה@5050 דבר ראשון הייתי בודק אם הדיסק קשיח זז מהמקום
תפתח איפה שאמור להיות הדיסק קשיח ותבדוק אם לא זז שם משהו -
@5050 דבר ראשון הייתי בודק אם הדיסק קשיח זז מהמקום
תפתח איפה שאמור להיות הדיסק קשיח ותבדוק אם לא זז שם משהו@DAVID-MMOD כתב בבעיה | מסך כניסה לווינדוס לא מופיע בעת ההפעלה:
דבר ראשון הייתי בודק אם הדיסק קשיח זז מהמקום
ודבר שני הייתי בודק אם הדיסק מזוהה בBIOS
אין טעם לרוץ ולהפעיל מערכת הפעלה חיצונית כשלא מזוהה בBIOS
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות