המלצה | nokia 2024 על המדפים
-
@מישהו12 כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@אבי-טל כלומר?
4$ הנחה בקניה מעל 29$
קוד קופון SCIL018$ הנחה בקניה מעל 59$
קוד קופון SCIL0212$ הנחה בקניה מעל 89$
קוד קופון SCIL0320$ הנחה בקניה מעל 139$
קוד קופון SCIL0450$ הנחה בקניה מעל 299$
קוד קופון SCIL0580$ הנחה בקניה מעל 499$
קוד קופון SCIL06 -
ואם הם לא עובדים יש גם אותם
בקניה מעל $19 קבלו $3 הנחה עם הקופון SCSDIL (15.7% הנחה)
בקניה מעל 29$ קבלו 4$ הנחה עם הקופון SCA4 או rechavim4 או scil01 או SCAZUZU4 או BeeDealsSCA4 (13.7% הנחה)
בקניה מעל 59$ קבלו 8$ הנחה עם הקופון SCA8 או rechavim8 או scil02 או SCAZUZU8 או BeeDealsSCA8 (13.5% הנחה)
בקניה מעל 89$ קבלו 12$ הנחה עם הקופון SCA12 או rechavim12 או scil03 או SCAZUZU12 או BeeDealsSCA12 (13.4% הנחה)
בקניה מעל 139$ קבלו 20$ הנחה עם הקופון SCA20 או rechavim20 או scil04 או SCAZUZU20 או BeeDealsSCA20 (14.3% הנחה)
בקניה מעל 219$ קבלו 30$ הנחה עם הקופון scil07 (13.7% הנחה)
בקניה מעל 299$ קבלו 50$ הנחה עם הקופון SCA50 או rechavim50 או scil05 או SCAZUZU50 או BeeDealsSCA50 (16.7% הנחה)
בקניה מעל 399$ קבלו 60$ הנחה עם הקופון scil08 (15% הנחה)
ובקניה מעל 499$ קבלו 80$ הנחה עם הקופון SCA80 או rechavim80 או scil06 או SCAZUZU80 או BeeDealsSCA80 (16% הנחה)
מקור -
נוקיה 3210
https://ksp.co.il/web/item/311573
נוקיה 215
https://ksp.co.il/web/item/311652
נוקיה 220
https://neshermobile.co.il/shop/טלפונים/טלפון-נוקיה-nokia-220-דגם-חדש-usb-c-2024/
נוקיה 225
https://ksp.co.il/web/item/311552
נוקיה 235
https://ksp.co.il/web/item/311567 -
@שמשון-לוי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
הם אותו דבר כמו הקודמים, כשרים או לא
מה הכוונה?
-
@שמשון-לוי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
הם אותו דבר כמו הקודמים, כשרים או לא
מה הכוונה?
@מתושלח-הבבלי זה אומר אין להם וויפי והם כשרים בקיצור
-
@מתושלח-הבבלי זה אומר אין להם וויפי והם כשרים בקיצור
-
@שמשון-לוי יש להם דפדפן
-
@שמשון-לוי יש להם דפדפן
@מישהו12 כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@שמשון-לוי יש להם דפדפן
אבל אם יש לי בתוכו סים כשר, אז הוא בעצם כשר, איפה הטעות?
-
@מישהו12 כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@שמשון-לוי יש להם דפדפן
אבל אם יש לי בתוכו סים כשר, אז הוא בעצם כשר, איפה הטעות?
@מתושלח-הבבלי גם בהרבה מכשירים.
זה לא הופך אותם לכשרים.@שמשון-לוי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@מישהו12 גם ה215?
נכון.
@שמשון-לוי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
ואין אפשרות להשים להם גירסה רגילה כמו שיש עכשיו
מה הכוונה רגילה? פרוצה? הם מגיעים עם פרוצה.
ויקח זמן לפתח להם גרסאות.@בורו-פארק כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
שאלת השאלות: מה הקיבולת באחסון המכשירים להודעות טקסט?
בכל המכשירים האחרונים אחסון ההודעות היה מתמלא במהירות והיה צורך למחוק הודעות באופן תדיר.
האם זה נפתר?@חכם_בלילה כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
ה235 שווה?
אם יש את זה למישהו אשמח שיעדכן...הזמנתי מכשיר, בלנ"ד אעשה עליו סקירה כשיגיע, נא לא לחפור לי בנושא.
-
@מתושלח-הבבלי גם בהרבה מכשירים.
זה לא הופך אותם לכשרים.@שמשון-לוי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@מישהו12 גם ה215?
נכון.
@שמשון-לוי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
ואין אפשרות להשים להם גירסה רגילה כמו שיש עכשיו
מה הכוונה רגילה? פרוצה? הם מגיעים עם פרוצה.
ויקח זמן לפתח להם גרסאות.@בורו-פארק כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
שאלת השאלות: מה הקיבולת באחסון המכשירים להודעות טקסט?
בכל המכשירים האחרונים אחסון ההודעות היה מתמלא במהירות והיה צורך למחוק הודעות באופן תדיר.
האם זה נפתר?@חכם_בלילה כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
ה235 שווה?
אם יש את זה למישהו אשמח שיעדכן...הזמנתי מכשיר, בלנ"ד אעשה עליו סקירה כשיגיע, נא לא לחפור לי בנושא.
-
@מישהו12 רציתי לדעת אם אפשר לעשות להם גירסה כשרה אורגינל כמו שיש עכשיו רק עם סייר ורדיו בלי דפדפן בכלל?
@שמשון-לוי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
רציתי לדעת
@מישהו12 כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
נא לא לחפור לי בנושא.
-
@מישהו12 רציתי לדעת אם אפשר לעשות להם גירסה כשרה אורגינל כמו שיש עכשיו רק עם סייר ורדיו בלי דפדפן בכלל?
@שמשון-לוי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@מישהו12 רציתי לדעת אם אפשר לעשות להם גירסה כשרה אורגינל כמו שיש עכשיו רק עם סייר ורדיו בלי דפדפן בכלל?
כתבתי לך בפירוש...
@מישהו12 כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
ויקח זמן לפתח להם גרסאות.
-
@חכם_בלילה כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
ה235 שווה?
אם יש את זה למישהו אשמח שיעדכן...אני הזמנתי אותו בשישי שיגיע לי אני יעלה סקירה
-
מרוב עודף דגמים לא הבנתי מה הולך
מה הטלפון הכי מומלץ לכאורה שיצא?
יש בשורה מיוחדת במכשירים החדשים? -
מרוב עודף דגמים לא הבנתי מה הולך
מה הטלפון הכי מומלץ לכאורה שיצא?
יש בשורה מיוחדת במכשירים החדשים?@קינג-קומפיוטר
אני אישית לא ראיתי שינוי קיצוני בנוקיות..
מבחינת מפרט יש להם סוללה יותר חזקה ומטען TYPE C (שזה בהחלט שדרוג..)
אבל לא ראיתי עוד משהו רציני.. אבל עדיין יש הבדל בין לקרוא לבין להשתמש... -
@קינג-קומפיוטר
אני אישית לא ראיתי שינוי קיצוני בנוקיות..
מבחינת מפרט יש להם סוללה יותר חזקה ומטען TYPE C (שזה בהחלט שדרוג..)
אבל לא ראיתי עוד משהו רציני.. אבל עדיין יש הבדל בין לקרוא לבין להשתמש...@חכם_בלילה כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
מבחינת מפרט יש להם סוללה יותר חזקה ומטען TYPE C (שזה בהחלט שדרוג..)
וה235 הוא גוף מתכת.
ושינו דברים בתוכנה (Cloud apps, לא שהבנתי מה זה)
אז אני מרשה לעצמי לקוות שתיקנו עוד באגים מציקים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
