בעיה | רוט לנגן אנדרואיד 8.1 לצורך הכשרה!!
-
ל למה באתי סימן נושא זה כשאלה ב
-
@למה-באתי
נסה את זה קודם כל.
מתקינים על המכשיר, ומתוך האפליקציה עושים רוט
https://mitmachim.top/post/715511@אזולאי כתב בבעיה | רוט לנגן אנדרואיד 8.1 לצורך הכשרה!!:
@למה-באתי
נסה את זה קודם כל.
מתקינים על המכשיר, ומתוך האפליקציה עושים רוט
https://mitmachim.top/post/715511זה לא רוט שמשמש לעריכת המכשיר..
מניסיון. -
@למה-באתי כתב בבעיה | רוט לנגן אנדרואיד 8.1 לצורך הכשרה!!:
איך עושים?
אני לא מצליח לשאוב..
רינגו רוט עובד?אני יכול לצרוב לך רוט, פנה אליי במייל או בפרטי
-
@למה-באתי כתב בבעיה | רוט לנגן אנדרואיד 8.1 לצורך הכשרה!!:
איך עושים?
אני לא מצליח לשאוב..
רינגו רוט עובד?אני יכול לצרוב לך רוט, פנה אליי במייל או בפרטי
-
@מתושלח-הבבלי מה המס שלך?
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות