בירור | להתקין אפליקציית טופ
-
קפצה לי חלונית שמציעה לי להוריד אפליקציית טופ המתמחים (לא שאני לא סומך על הפורום הזה אבל..) מישהו יודע מה זה?
-
קפצה לי חלונית שמציעה לי להוריד אפליקציית טופ המתמחים (לא שאני לא סומך על הפורום הזה אבל..) מישהו יודע מה זה?
-
@תותחוביץ משהוא יכול להוריד את זה כקובץ : apk?
-
@תותחוביץ משהוא יכול להוריד את זה כקובץ : apk?
@ufc-fighter תעשה על ידי האתר ש @צדיק-תמים פיתח.
-
@ufc-fighter תעשה על ידי האתר ש @צדיק-תמים פיתח.
-
-
-
-
@ufc-fighter מה הכוונה קישור רגיל?

webview-mitmachim.top.apk -
@ufc-fighter מה הכוונה קישור רגיל?

webview-mitmachim.top.apk@יוסף-אלחנן תודה, אבל אין תמונות
-
@יוסף-אלחנן תודה, אבל אין תמונות
@ufc-fighter אני רוצה את האפליקציה המעודכנת הרגילה!
-
@ufc-fighter אני רוצה את האפליקציה המעודכנת הרגילה!
@ufc-fighter זה מה שיש לי, לא יודע מה זה ומה המצב שלו...
(לגבי וירוסים וכדו'...)
פורום מתמחים טופ.apk -
@ufc-fighter זה מה שיש לי, לא יודע מה זה ומה המצב שלו...
(לגבי וירוסים וכדו'...)
פורום מתמחים טופ.apk@יוסף-אלחנן זה לא נותן לי להוריד קישורים.
פעם הייתה את האפליקציה המעודכנת והיה אפשר להוריד קישורים -
@יוסף-אלחנן זה לא נותן לי להוריד קישורים.
פעם הייתה את האפליקציה המעודכנת והיה אפשר להוריד קישורים@ufc-fighter אה, לא יודע...
סורי... -
@ufc-fighter אה, לא יודע...
סורי...@יוסף-אלחנן כתב בבירור | להתקין אפליקציית טופ:
@ufc-fighter אה, לא יודע...
סורי...תודה בכל אופן על המאמץ
-
@יוסף-אלחנן תודה, אבל אין תמונות
@ufc-fighter כתב בבירור | להתקין אפליקציית טופ:
@יוסף-אלחנן תודה, אבל אין תמונות
כי השאירו מסומן את "חסימת תמונות וסרטונים"
הנה עם תמונות, אבל אפשר לעבור רק לקישורים למג'יקוד
webview-mitmachim.top.apk
אם יש לך דפדפן רגיל במכשיר אתה יכול להגדיר בו שיפתח את האתר כאילו זה אפליקציה נפרדת -
@ufc-fighter כתב בבירור | להתקין אפליקציית טופ:
@יוסף-אלחנן תודה, אבל אין תמונות
כי השאירו מסומן את "חסימת תמונות וסרטונים"
הנה עם תמונות, אבל אפשר לעבור רק לקישורים למג'יקוד
webview-mitmachim.top.apk
אם יש לך דפדפן רגיל במכשיר אתה יכול להגדיר בו שיפתח את האתר כאילו זה אפליקציה נפרדת@צדיק-תמים יש משהוא אם השרת של הפורום?
-
@צדיק-תמים יש משהוא אם השרת של הפורום?
@ufc-fighter תודה רבה על הכל!!
הסתדרתי! -
@ufc-fighter תודה רבה על הכל!!
הסתדרתי!@ufc-fighter תייגת את עצמך...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
