המלצה | nokia 2024 על המדפים
-
נוקיה 3210
https://ksp.co.il/web/item/311573
נוקיה 215
https://ksp.co.il/web/item/311652
נוקיה 220
https://neshermobile.co.il/shop/טלפונים/טלפון-נוקיה-nokia-220-דגם-חדש-usb-c-2024/
נוקיה 225
https://ksp.co.il/web/item/311552
נוקיה 235
https://ksp.co.il/web/item/311567 -
נוקיה 3210
https://ksp.co.il/web/item/311573
נוקיה 215
https://ksp.co.il/web/item/311652
נוקיה 220
https://neshermobile.co.il/shop/טלפונים/טלפון-נוקיה-nokia-220-דגם-חדש-usb-c-2024/
נוקיה 225
https://ksp.co.il/web/item/311552
נוקיה 235
https://ksp.co.il/web/item/311567 -
נוקיה 3210
https://ksp.co.il/web/item/311573
נוקיה 215
https://ksp.co.il/web/item/311652
נוקיה 220
https://neshermobile.co.il/shop/טלפונים/טלפון-נוקיה-nokia-220-דגם-חדש-usb-c-2024/
נוקיה 225
https://ksp.co.il/web/item/311552
נוקיה 235
https://ksp.co.il/web/item/311567 -
@מישהו12
אפשר לצרוב עליו גירסא כשרה? -
@מישהו12
אפשר לצרוב עליו גירסא כשרה?@יעקב-אליעזר כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@מישהו12
אפשר לצרוב עליו גירסא כשרה?לא ידוע לי שמישהו פיתח לו גרסא כשרה
-
יש פה מישהו שקנה כבר אחד מהם?
אני רוצה לדעת האם יש לו אופציה לשינוי imei
@מישהו12@מתושלח-הבבלי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
יש פה מישהו שקנה כבר אחד מהם?
אני רוצה לדעת האם יש לו אופציה לשינוי imei
@מישהו12אין עדיין שאלתי את המוכר באלי אקספרס
יהיה בהמשך -
@מישהו12 כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@דן-שגב תודה.
אבל ה235, לפחות, יקר ביותר ממאה שח מבאלי אקספרס.אני קניתי ב170 ש''ח כולל קופון .בעברית כולל המקשים
@אבי-טל כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@מתושלח-הבבלי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
יש פה מישהו שקנה כבר אחד מהם?
אני רוצה לדעת האם יש לו אופציה לשינוי imei
@מישהו12אין עדיין שאלתי את המוכר באלי אקספרס
יהיה בהמשךהמכשיר כבר אצלך?
-
@אבי-טל כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@מתושלח-הבבלי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
יש פה מישהו שקנה כבר אחד מהם?
אני רוצה לדעת האם יש לו אופציה לשינוי imei
@מישהו12אין עדיין שאלתי את המוכר באלי אקספרס
יהיה בהמשךהמכשיר כבר אצלך?
-
-
@מתושלח-הבבלי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@אבי-טל כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
תוך כמה זמן אמור להגיע (בערך)?
12 יום בערך
-
@מתושלח-הבבלי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@אבי-טל כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
תוך כמה זמן אמור להגיע (בערך)?
12 יום בערך
@אבי-טל כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@מתושלח-הבבלי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@אבי-טל כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
תוך כמה זמן אמור להגיע (בערך)?
12 יום בערך
וואלה מחכה בכליון עיניים

-
@מישהו12 כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
@דן-שגב תודה.
אבל ה235, לפחות, יקר ביותר ממאה שח מבאלי אקספרס.אני קניתי ב170 ש''ח כולל קופון .בעברית כולל המקשים
-
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות