בירור | לצרוך שאיבת גירסא לנגן. מה גירסת המעבד שלי?
-
@למה-באתי
תנסה עם זה
מידע על הנגן.apk -
@למה-באתי
זה המעבד שלך מה שכתוב שם
נכון @שניאור-שמח@יוני-10 כתב בבירור | לצרוך שאיבת גירסא לנגן. מה גירסת המעבד שלי?:
@למה-באתי
זה המעבד שלך מה שכתוב שם
נכון @שניאור-שמחאני חושב
-
@למה-באתי צריך סקאטר
איזה נגן זה? -
@מתושלח-הבבלי אני ייצור סקאטר.
יש ע"כ מדריך..@למה-באתי כתב בבירור | לצרוך שאיבת גירסא לנגן. מה גירסת המעבד שלי?:
@מתושלח-הבבלי אני ייצור סקאטר.
סתם מעניין איזה נגן זה
-
@למה-באתי כתב בבירור | לצרוך שאיבת גירסא לנגן. מה גירסת המעבד שלי?:
@מתושלח-הבבלי אני ייצור סקאטר.
סתם מעניין איזה נגן זה
-
@למה-באתי כתב בבירור | לצרוך שאיבת גירסא לנגן. מה גירסת המעבד שלי?:
כדי ליצור סקאטר אז צריכים לבחור. .
ואני לא מוצא את שלי.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
