בקשה | למי יש מחשב שמשתמש בGPU ויכול לעזור חד פעמי?
-
תגובה: להורדה | תוכנת התמלול אופליין עם ממשק הטובה ביותר - ובפרט לבעלי כרטיס nvidia
שלום יש לי הקלטה תורנית חשובה של שעתיים,
ואני רוצה לתמלל אותה [בעברית כמובן]
באמצעות התוכנה שהובאה שם עם המודול החדש,
עד כמה שזה מדויק, לפחות חלקית זה יעשה את העבודה...
מי שיש לו מחשב מתאים- ורוצה לעזור- אשמח מאד שיפנה אלי או כאן או באישי.
תודה רבה! -
תגובה: להורדה | תוכנת התמלול אופליין עם ממשק הטובה ביותר - ובפרט לבעלי כרטיס nvidia
שלום יש לי הקלטה תורנית חשובה של שעתיים,
ואני רוצה לתמלל אותה [בעברית כמובן]
באמצעות התוכנה שהובאה שם עם המודול החדש,
עד כמה שזה מדויק, לפחות חלקית זה יעשה את העבודה...
מי שיש לו מחשב מתאים- ורוצה לעזור- אשמח מאד שיפנה אלי או כאן או באישי.
תודה רבה!@אלף-שין
הסתדרת כבר? -
@אלף-שין
הסתדרת כבר? -
א אלף שין סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אלף שין סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות