בירור | הדיסק [HDD] במנהל המשימות על 100% - הלך הדיסק? מצ"ב דוח סמראט
-
שלום
המחשב איטי מאד
הדיסק קשיח [HDD] במנהל המשימות על 100%זה ודאי הבעיה שהדיסק הלך? לכן הוא איטי?
מצ"ב דוח הסמראט
תודה לעוזרים!

-
שלום
המחשב איטי מאד
הדיסק קשיח [HDD] במנהל המשימות על 100%זה ודאי הבעיה שהדיסק הלך? לכן הוא איטי?
מצ"ב דוח הסמראט
תודה לעוזרים!

@kktao כתב בבירור | הדיסק [HDD] במנהל המשימות על 100% - הלך הדיסק? מצ"ב דוח סמראט:
זה ודאי הבעיה שהדיסק הלך? לכן הוא איטי?
מסתמן שכך
עם כמות המכות/נפילות שרואים בדיסק
אני מתפלא שהוא עדיין חי
רק כדי לסבר את האוזן
מדובר בהצטברות של 57,740 G-force
על פי המחקרים בן אדם ממוצע שמקבל מכה של ~7 G-force מתויש מצב שלא לשרוד להוציא את החומר ברמת מחשב
-
@kktao
@משחזר-מידע יוכל לתת לך מידע מדוייקאבל בגדול זה נקרא "תהליכי גסיסה מתקדמים"
11,500 הפעלות בפחות מ 5000 שעות פעילות ????🫣🧐

@משה-מזרחי כתב בבירור | הדיסק [HDD] במנהל המשימות על 100% - הלך הדיסק? מצ"ב דוח סמראט:
אבל בגדול זה נקרא "תהליכי גסיסה מתקדמים"
אני קורא לזה מת מהלך
-
@משה-מזרחי כתב בבירור | הדיסק [HDD] במנהל המשימות על 100% - הלך הדיסק? מצ"ב דוח סמראט:
אבל בגדול זה נקרא "תהליכי גסיסה מתקדמים"
אני קורא לזה מת מהלך
@משחזר-מידע כתב בבירור | הדיסק [HDD] במנהל המשימות על 100% - הלך הדיסק? מצ"ב דוח סמראט:
@משה-מזרחי כתב בבירור | הדיסק [HDD] במנהל המשימות על 100% - הלך הדיסק? מצ"ב דוח סמראט:
אבל בגדול זה נקרא "תהליכי גסיסה מתקדמים"
אני קורא לזה מת מהלך
נס שכל החומר שלי בוואןדרייב...
-
@משחזר-מידע כתב בבירור | הדיסק [HDD] במנהל המשימות על 100% - הלך הדיסק? מצ"ב דוח סמראט:
@משה-מזרחי כתב בבירור | הדיסק [HDD] במנהל המשימות על 100% - הלך הדיסק? מצ"ב דוח סמראט:
אבל בגדול זה נקרא "תהליכי גסיסה מתקדמים"
אני קורא לזה מת מהלך
נס שכל החומר שלי בוואןדרייב...
@kktao כתב בבירור | הדיסק [HDD] במנהל המשימות על 100% - הלך הדיסק? מצ"ב דוח סמראט:
נס שכל החומר של בוואןדרייב...
נס?
כך נאה וכך יאה לעשות
חומר חשוב חייב גיבויים
ממך צריך ללמוד
אם כולם היו כמוך
לא היה כאן בפורום שאלה אחת בנושא שחזור מידע -
@kktao כתב בבירור | הדיסק [HDD] במנהל המשימות על 100% - הלך הדיסק? מצ"ב דוח סמראט:
נס שכל החומר של בוואןדרייב...
נס?
כך נאה וכך יאה לעשות
חומר חשוב חייב גיבויים
ממך צריך ללמוד
אם כולם היו כמוך
לא היה כאן בפורום שאלה אחת בנושא שחזור מידע@משחזר-מידע כתב בבירור | הדיסק [HDD] במנהל המשימות על 100% - הלך הדיסק? מצ"ב דוח סמראט:
לא היה כאן בפורום שאלה אחת בנושא שחזור מידע
אני מסופק כמה היית שמח בכך...
-
@משחזר-מידע כתב בבירור | הדיסק [HDD] במנהל המשימות על 100% - הלך הדיסק? מצ"ב דוח סמראט:
@משה-מזרחי כתב בבירור | הדיסק [HDD] במנהל המשימות על 100% - הלך הדיסק? מצ"ב דוח סמראט:
אבל בגדול זה נקרא "תהליכי גסיסה מתקדמים"
אני קורא לזה מת מהלך
נס שכל החומר שלי בוואןדרייב...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות