בירור | מחפש המלצה לנגן עם רמקול מובנה חזק ועוצמתי
-
@נוכחות יש בוקסה עם נגן, אלי זה יעזור לך..
-
@נוכחות כתב בבירור | מחפש המלצה לנגן עם רמקול מובנה חזק ועוצמתי:
@שניאור-שמח כתב בבירור | מחפש המלצה לנגן עם רמקול מובנה חזק ועוצמתי:
בוקסה עם נגן,
עם דפדפן קבצים?
מה הכוונה? סייר קבצים?
-
@נוכחות כתב בבירור | מחפש המלצה לנגן עם רמקול מובנה חזק ועוצמתי:
כן
אני חושב שיש..
אני לא מכיר יותר מדי פרטים, אבל ככה ראיתי בעיתון.. -
@נוכחות כתב בבירור | מחפש המלצה לנגן עם רמקול מובנה חזק ועוצמתי:
וכמאמר החכם "אין לי מספיק כסף בשביל לקנות בזול".
החכם שאמר את מאמרו הוא באמת חכם כנראה...
-
יש את ה Boomax
-
יש את ה Boomax
-
@נוכחות בדיוק אתמול נכנסתי לחנות בשביל לקנות את הנגן הזה (רפאלי מפרסמים ב350), אך המוכר אמר לי שהוא הוציא את זה מהחנות כי כולם חזרו עם תקלות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות