שיתוף | הסרת ההודעה "שולחן העבודה שלך משותף כעת עם..." ב-Chrome Remote Desktop
-
אם רוצים לבטל את ההודעה "שולחן העבודה שלך משותף כעת עם..." ו- "הפסקת שיתוף" ב-Chrome Remote Desktop של גוגל, אפשר לעשות את זה בצורה הבאה:
להוריד את הקובץ הזה: remoting_core.dll
ואז להחליף את הקובץ הקיים בקובץ שהורדנו.
אצלי הוא במיקום הזה:C:\Program Files (x86)\Google\Chrome Remote Desktop\125.0.6422.31
יתכן ותצטרכו להשבית את Chrome Remote Desktop כדי להחליף את הקובץ -
אם רוצים לבטל את ההודעה "שולחן העבודה שלך משותף כעת עם..." ו- "הפסקת שיתוף" ב-Chrome Remote Desktop של גוגל, אפשר לעשות את זה בצורה הבאה:
להוריד את הקובץ הזה: remoting_core.dll
ואז להחליף את הקובץ הקיים בקובץ שהורדנו.
אצלי הוא במיקום הזה:C:\Program Files (x86)\Google\Chrome Remote Desktop\125.0.6422.31
יתכן ותצטרכו להשבית את Chrome Remote Desktop כדי להחליף את הקובץ@כבוד-הרב
הוא לא נותן לי להחליף -
@כבוד-הרב
הוא לא נותן לי להחליף -
@כבוד-הרב
שהקובץ פתוח איפשהו -
@כבוד-הרב
שהקובץ פתוח איפשהו -
@כבוד-הרב
סגור
(בכל המחשבים) -
@כבוד-הרב
סגור
(בכל המחשבים) -
@כבוד-הרב
עכשיו מנסה
לא מוצא אותו שםכעת הצלחתי (הוא נמצא תחת שירות מארח)
-
י יעקב מ. פינס התייחס לנושא זה ב
-
סליחה על ההקפצה
חשוב להזכיר אחרי ההשבתה צריך להפעיל את השירות מחדש ע"י פתיחה של כל התוכנות בתיקייה הנ"ל -
@י-פל
כן
כן -
אם רוצים לבטל את ההודעה "שולחן העבודה שלך משותף כעת עם..." ו- "הפסקת שיתוף" ב-Chrome Remote Desktop של גוגל, אפשר לעשות את זה בצורה הבאה:
להוריד את הקובץ הזה: remoting_core.dll
ואז להחליף את הקובץ הקיים בקובץ שהורדנו.
אצלי הוא במיקום הזה:C:\Program Files (x86)\Google\Chrome Remote Desktop\125.0.6422.31
יתכן ותצטרכו להשבית את Chrome Remote Desktop כדי להחליף את הקובץ -
@י-פל
כן
כן@יעקב-מ-פינס כתב בשיתוף | הסרת ההודעה "שולחן העבודה שלך משותף כעת עם..." ב-Chrome Remote Desktop:
כן
כןשמח לפירוט + צילו"מ.
-
@יעקב-מ-פינס כתב בשיתוף | הסרת ההודעה "שולחן העבודה שלך משותף כעת עם..." ב-Chrome Remote Desktop:
כן
כןשמח לפירוט + צילו"מ.
@י-פל
עבור לפרטי -
@כבוד-הרב מה המקור של קובץ הdll הזה?
הרי זה בעצם קובץ הרצה שאפשר להכניס בו כל דבר שרוצים@צדיק-תמים לקחתי את הקובץ המקורי וערכתי אותו ב- "Resource Hacker"
ושיניתי את הגודל של החלון ל-0
מצו"ב צילומסך.

-
י יעקב מ. פינס התייחס לנושא זה ב
-
ד דוד משה 1 התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות