בירור | חבילת סלולר בניוד כמה סימים
-
כיום אנחנו ב019, 6 סימים.
חבילה של 1000 דקות שיחה ו1000 SMS. גלישה לא מענין אותנו...
המחיר הוא 15.
למישהו מסוכני הסלולר דכאן, יש חבילה במחיר דומה, מחברה אחרת?
ניעביר 6 סימים -
@מישהו12 אין משהו זול יותר.
למה דחוף לך לעבור?
כלומר, יש סיבה שבגללה אתה צריך לעזוב אותם או שאין קליטה או משהו בסגנון? -
@מישהו12 אם זה עניין הקליטה, אתה בטח יודע שב-019 יש פתרון נחמד מאד, פשוט לבקש בשירות הלקוחות (או במוקד הטכני אולי עדיף) להעביר לרשת פלאפון/פרטנר, הם יושבים על שתי רשתות וזה מאפשר למשתמש לקבל את המקסימום מחברה אחת, בכל זאת?
-
@מישהו12 אם זה עניין הקליטה, אתה בטח יודע שב-019 יש פתרון נחמד מאד, פשוט לבקש בשירות הלקוחות (או במוקד הטכני אולי עדיף) להעביר לרשת פלאפון/פרטנר, הם יושבים על שתי רשתות וזה מאפשר למשתמש לקבל את המקסימום מחברה אחת, בכל זאת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות