בקשה | שדרוג גרסת אנדרואיד מ-6.0.1 ליותר גבוה
-
זה המכשיר Galaxy J1 mini .


-
זה המכשיר Galaxy J1 mini .


@עם-ישראל-חיי
מה ה sn שלו
(תחפש בגוגל update firmoware ביחד עם ה sn) -
@עם-ישראל-חיי
מה ה sn שלו
(תחפש בגוגל update firmoware ביחד עם ה sn)@אני-אני-אני כתב בבקשה | שדרוג גרסת אנדרואיד מ-6.0.1 ליותר גבוה:
@עם-ישראל-חיי
מה ה sn שלו
(תחפש בגוגל update firmoware ביחד עם ה sn)איך אני בודק את זה?
-
@אני-אני-אני כתב בבקשה | שדרוג גרסת אנדרואיד מ-6.0.1 ליותר גבוה:
@עם-ישראל-חיי
מה ה sn שלו
(תחפש בגוגל update firmoware ביחד עם ה sn)איך אני בודק את זה?
@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | שדרוג גרסת אנדרואיד מ-6.0.1 ליותר גבוה:
@אני-אני-אני כתב בבקשה | שדרוג גרסת אנדרואיד מ-6.0.1 ליותר גבוה:
@עם-ישראל-חיי
מה ה sn שלו
(תחפש בגוגל update firmoware ביחד עם ה sn)איך אני בודק את זה?
מידע על הטלפון
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | שדרוג גרסת אנדרואיד מ-6.0.1 ליותר גבוה:
@אני-אני-אני כתב בבקשה | שדרוג גרסת אנדרואיד מ-6.0.1 ליותר גבוה:
@עם-ישראל-חיי
מה ה sn שלו
(תחפש בגוגל update firmoware ביחד עם ה sn)איך אני בודק את זה?
מידע על הטלפון
@שניאור-שמח זה?

-
@שניאור-שמח זה?

@עם-ישראל-חיי לא נראה לי
-
@עם-ישראל-חיי לא נראה לי
@שניאור-שמח
לא, בהגדרות אמור להיות כתוב -
@שניאור-שמח
לא, בהגדרות אמור להיות כתוב@אני-אני-אני אז איפה?
-
@אני-אני-אני אז איפה?
@עם-ישראל-חיי
הגדרות > אודות הטלפון
תסתכל גם בגב המכשיר או היכן שהבטריה גם אמור להיות כתוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות