בירור | מישהו יודע מה גורם לשגיאה הזאת במייל? (400 בקשה פגומה)
-
מלא פעמים יוצא לי כשאני נכנס למייל להכניס חשבון, אז אני מקבל הודעת שגיאה.
מישהו יודע אולי מה גורם לשגיאה הזאת, ומה הפתרון?
@חובבן-מקצועי נראה לי שזה קשור לקליטה של הוויפי.
-
@חובבן-מקצועי נראה לי שזה קשור לקליטה של הוויפי.
@א-ד-ג שמה הבעיה ? אני עכשיו כותב דרך אותו הוויפי במתמחים טופ
-
זה רק בנטפרי
צריך לחכות שיהיה את המסגרת הכחולה מסביב התיבה של כתובת המייל ורק אז להכניס את הכתובת@צדיק-2 נכון, זה עובד!
יש לך מושג למה זה ככה? -
@צדיק-2 נכון, זה עובד!
יש לך מושג למה זה ככה?@חובבן-מקצועי לא
אבל לדעתי קשור תצורת ההגנה של נטפרי -
@חובבן-מקצועי נראה לי שזה קשור לקליטה של הוויפי.
@א-ד-ג כתב בבירור | מישהו יודע מה גורם לשגיאה הזאת במייל? (400 בקשה פגומה):
@חובבן-מקצועי נראה לי שזה קשור לקליטה של הוויפי.
אתה כן בעצם צודק במובן מסוים, כי יש לי קליטה לא גבוהה כל כך, זה עם ראוטר נייד, ולכן צריך לחכות כמה שניות עד שיופיע הכחול מסביב למייל.
-
מלא פעמים יוצא לי כשאני נכנס למייל להכניס חשבון, אז אני מקבל הודעת שגיאה.
מישהו יודע אולי מה גורם לשגיאה הזאת, ומה הפתרון?
@חובבן-מקצועי שמעתי פעם שאחרי הכנסת הרטים לא להקיש אנטר אלא ללחוץ ידנית על תיבת האישור
-
@חובבן-מקצועי שמעתי פעם שאחרי הכנסת הרטים לא להקיש אנטר אלא ללחוץ ידנית על תיבת האישור
-
זה רק בנטפרי
צריך לחכות שיהיה את המסגרת הכחולה מסביב התיבה של כתובת המייל ורק אז להכניס את הכתובת@צדיק-2 קורא גם לא בנטפרי, ע"פ מה ששמתי לב קורא בגלל איטרנט איטי, כמו שכתבו צריך לחכות עד שהמסגרת תהיה כחולה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות