בקשה | אפליקציית אופיס של מייקרוסופט
-
כאמור האם יש למשהו מידע בנושא מעוניין באפליקציית אופיס של מייקרוסופט בלבד
ללא צורך ברישום או תשלום
האם יש למשהו מידע בעניין אשמח מאוד
תודה רבה -
כאמור האם יש למשהו מידע בנושא מעוניין באפליקציית אופיס של מייקרוסופט בלבד
ללא צורך ברישום או תשלום
האם יש למשהו מידע בעניין אשמח מאוד
תודה רבה@avi-chazak
הנה תואם מאנדרואיד 4.4
https://drive.google.com/file/d/1V6d1Q2M1XcQvukLlICwrKzX0ukSKSrEP/view?usp=sharing -
@avi-chazak
הנה תואם מאנדרואיד 4.4
https://drive.google.com/file/d/1V6d1Q2M1XcQvukLlICwrKzX0ukSKSrEP/view?usp=sharing@יוני-10
נחסם בנטפרי ואין לי נקודות
תוכל להעלות שוב אבל עם קישור שגוי דהיינו תכניס 4/5 איקסים באמצע הקישור ותעתיק אותו לכאן
תודה רבה
ודרך אגב האם זו הגירסה האחרונה? -
@יוני-10
נחסם בנטפרי ואין לי נקודות
תוכל להעלות שוב אבל עם קישור שגוי דהיינו תכניס 4/5 איקסים באמצע הקישור ותעתיק אותו לכאן
תודה רבה
ודרך אגב האם זו הגירסה האחרונה?@avi-chazak שמישהו אחר ישלח אני גם לא יכול
אתה יודע מה איזה אנדראויד יש לך? -
@avi-chazak שמישהו אחר ישלח אני גם לא יכול
אתה יודע מה איזה אנדראויד יש לך?@יוני-10
אני צריך ל11/13
שני טאבלטים שונים -
@יוני-10
אני צריך ל11/13
שני טאבלטים שונים -
@avi-chazak
אז הנה כאן אופיס של מייקרוסופוט להורדה פתוח בנטפרי הכי מעודכן
לחץ כאן תומך מאנדרואיד 9 בגלל זה שאלתי כמה האנדרואיד שלך.@יוני-10
זה ללא צורך ברישום רשיונות וכד' אני מבין נכון? -
@יוני-10
זה ללא צורך ברישום רשיונות וכד' אני מבין נכון?@avi-chazak
לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות