דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro

בירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
270 פוסטים 39 כותבים 34.3k צפיות 33 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אזולאיא מנותק
    אזולאיא מנותק
    אזולאי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #192

    @shanirbd
    מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?
    אנחנו מאוד סקרנים...
    @אלעדים מישהו רוצה לשאול את דני פון - נחלת יצחק ???

    חבריםח א 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • אזולאיא אזולאי

      @shanirbd
      מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?
      אנחנו מאוד סקרנים...
      @אלעדים מישהו רוצה לשאול את דני פון - נחלת יצחק ???

      חבריםח מנותק
      חבריםח מנותק
      חברים
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
      #193

      @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

      מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?

      אם אינני טועה, זה נקרא TIQ Mini M5 - https://www.tiqphone.com/

      t2.png

      lightshot_1716923742.jpeg

      אם זה אכן המכשיר הזה, זה עשוי במיוחד בשביל ארה"ב.

      שניאור שמחש נחמן פלחנ 2 תגובות תגובה אחרונה
      3
      • חבריםח חברים

        @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

        מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?

        אם אינני טועה, זה נקרא TIQ Mini M5 - https://www.tiqphone.com/

        t2.png

        lightshot_1716923742.jpeg

        אם זה אכן המכשיר הזה, זה עשוי במיוחד בשביל ארה"ב.

        שניאור שמחש מנותק
        שניאור שמחש מנותק
        שניאור שמח
        צוות פיקוח מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #194

        @חברים
        עוד פרטים
        Screenshot_20240528-223110.png

        "אם לא תנסה, איך תדע?"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • חבריםח חברים

          @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

          מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?

          אם אינני טועה, זה נקרא TIQ Mini M5 - https://www.tiqphone.com/

          t2.png

          lightshot_1716923742.jpeg

          אם זה אכן המכשיר הזה, זה עשוי במיוחד בשביל ארה"ב.

          נחמן פלחנ מנותק
          נחמן פלחנ מנותק
          נחמן פלח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #195

          @חברים כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

          @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

          מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?

          אם אינני טועה, זה נקרא TIQ Mini M5 - https://www.tiqphone.com/

          t2.png

          lightshot_1716923742.jpeg

          אם זה אכן המכשיר הזה, זה עשוי במיוחד בשביל ארה"ב.

          במחיר הזה עדיף כבר את מה @ Ykingsmart קנה

          היי

          מתושלח הבבלימ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • נחמן פלחנ נחמן פלח

            @חברים כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

            @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

            מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?

            אם אינני טועה, זה נקרא TIQ Mini M5 - https://www.tiqphone.com/

            t2.png

            lightshot_1716923742.jpeg

            אם זה אכן המכשיר הזה, זה עשוי במיוחד בשביל ארה"ב.

            במחיר הזה עדיף כבר את מה @ Ykingsmart קנה

            מתושלח הבבלימ מנותק
            מתושלח הבבלימ מנותק
            מתושלח הבבלי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתושלח הבבלי
            #196

            @נחמן-פלח כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

            @חברים כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

            @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

            מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?

            אם אינני טועה, זה נקרא TIQ Mini M5 - https://www.tiqphone.com/

            t2.png

            lightshot_1716923742.jpeg

            אם זה אכן המכשיר הזה, זה עשוי במיוחד בשביל ארה"ב.

            במחיר הזה עדיף כבר את מה @ Ykingsmart קנה

            מה ש-@Ykingsmart קנה הוא טלפון מטורף, וודאי לפלאפון מקשים, (6 ג׳יגה ראם, 4000 mah) אבל יש לו חיסרון ענק

            1. הוא מאוד מגושם, מרגיש כמו טנק
            2. הוא ע-ב-ה בטירוף ממש לא נראה נוח לסחוב אתך לכל מקום

            תהיה צודק

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אזולאיא אזולאי

              @shanirbd
              מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?
              אנחנו מאוד סקרנים...
              @אלעדים מישהו רוצה לשאול את דני פון - נחלת יצחק ???

              א מנותק
              א מנותק
              אברהם א
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #197

              @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

              @shanirbd
              מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?
              אנחנו מאוד סקרנים...
              @אלעדים מישהו רוצה לשאול את דני פון - נחלת יצחק ???

              במה הוא יותר טוב מהחצי טאצ', אם בכלל

              שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אברהם א

                @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                @shanirbd
                מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?
                אנחנו מאוד סקרנים...
                @אלעדים מישהו רוצה לשאול את דני פון - נחלת יצחק ???

                במה הוא יותר טוב מהחצי טאצ', אם בכלל

                שניאור שמחש מנותק
                שניאור שמחש מנותק
                שניאור שמח
                צוות פיקוח מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                #198

                @אברהם-א כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                @shanirbd
                מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?
                אנחנו מאוד סקרנים...
                @אלעדים מישהו רוצה לשאול את דני פון - נחלת יצחק ???

                במה הוא יותר טוב מהחצי טאצ', אם בכלל

                • שירותי גוגל מובנים
                • תמיכה בכל השפות
                • מצלמת סלפי למעלה ולא במקש
                • דור 4
                • אנדרואיד 13
                • אפשרות ל2 סימים

                "אם לא תנסה, איך תדע?"

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • שניאור שמחש שניאור שמח

                  @אברהם-א כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                  @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                  @shanirbd
                  מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?
                  אנחנו מאוד סקרנים...
                  @אלעדים מישהו רוצה לשאול את דני פון - נחלת יצחק ???

                  במה הוא יותר טוב מהחצי טאצ', אם בכלל

                  • שירותי גוגל מובנים
                  • תמיכה בכל השפות
                  • מצלמת סלפי למעלה ולא במקש
                  • דור 4
                  • אנדרואיד 13
                  • אפשרות ל2 סימים
                  א מנותק
                  א מנותק
                  אברהם א
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אברהם א
                  #199

                  @שניאור-שמח כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                  @אברהם-א כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                  @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                  @shanirbd
                  מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?
                  אנחנו מאוד סקרנים...
                  @אלעדים מישהו רוצה לשאול את דני פון - נחלת יצחק ???

                  במה הוא יותר טוב מהחצי טאצ', אם בכלל

                  • שירותי גוגל מובנים
                  • תמיכה בכל השפות
                  • מצלמת סלפי למעלה ולא במקש

                  אני מחכה כבר למודעות נגד השיאומי טאצ' החדש ללא המצלמה במקש

                  YkingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • א אברהם א

                    @שניאור-שמח כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                    @אברהם-א כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                    @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                    @shanirbd
                    מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?
                    אנחנו מאוד סקרנים...
                    @אלעדים מישהו רוצה לשאול את דני פון - נחלת יצחק ???

                    במה הוא יותר טוב מהחצי טאצ', אם בכלל

                    • שירותי גוגל מובנים
                    • תמיכה בכל השפות
                    • מצלמת סלפי למעלה ולא במקש

                    אני מחכה כבר למודעות נגד השיאומי טאצ' החדש ללא המצלמה במקש

                    YkingsmartY מנותק
                    YkingsmartY מנותק
                    Ykingsmart
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #200

                    @אברהם-א כתבו בפירוש... וכל מכשיר שהוא חצי טאצ', חשבו על הרעיון

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • YkingsmartY Ykingsmart

                      @אברהם-א כתבו בפירוש... וכל מכשיר שהוא חצי טאצ', חשבו על הרעיון

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מוישל'ה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #201

                      @Ykingsmart מישהו יודע מאיפה קונים מגן חיצוני לטלפון?
                      תודה

                      מ YkingsmartY אזולאיא 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מוישל'ה

                        @Ykingsmart מישהו יודע מאיפה קונים מגן חיצוני לטלפון?
                        תודה

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מלכהלה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #202

                        @מוישל-ה מבינה שיש לך אותו
                        מרוצה?

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מוישל'ה

                          @Ykingsmart מישהו יודע מאיפה קונים מגן חיצוני לטלפון?
                          תודה

                          YkingsmartY מנותק
                          YkingsmartY מנותק
                          Ykingsmart
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #203
                          פוסט זה נמחק!
                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • YkingsmartY Ykingsmart

                            פוסט זה נמחק!

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מלכהלה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #204

                            @Ykingsmart לך יש אותו?

                            YkingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מלכהלה

                              @Ykingsmart לך יש אותו?

                              YkingsmartY מנותק
                              YkingsmartY מנותק
                              Ykingsmart
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #205

                              @מלכהלה לא, טעות שלי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מלכהלה

                                @מוישל-ה מבינה שיש לך אותו
                                מרוצה?

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מוישל'ה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #206

                                @מלכהלה כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                                @מוישל-ה מבינה שיש לך אותו
                                מרוצה?

                                לא, אני רוצה לקנות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מוישל'ה

                                  @Ykingsmart מישהו יודע מאיפה קונים מגן חיצוני לטלפון?
                                  תודה

                                  אזולאיא מנותק
                                  אזולאיא מנותק
                                  אזולאי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #207

                                  @מוישל-ה כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                                  מישהו יודע מאיפה קונים מגן חיצוני לטלפון?

                                  דיברו פה על מלא טלפונים, לאיזה מהם אתה מתכוון?

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נחמן פלחנ נחמן פלח

                                    @חברים כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                                    @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                                    מה קורה באמת עם המכשיר הזה M-5?

                                    אם אינני טועה, זה נקרא TIQ Mini M5 - https://www.tiqphone.com/

                                    t2.png

                                    lightshot_1716923742.jpeg

                                    אם זה אכן המכשיר הזה, זה עשוי במיוחד בשביל ארה"ב.

                                    במחיר הזה עדיף כבר את מה @ Ykingsmart קנה

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מלכהלה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #208

                                    @נחמן-פלח מה הוא קנה?

                                    אזולאיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מלכהלה

                                      @נחמן-פלח מה הוא קנה?

                                      אזולאיא מנותק
                                      אזולאיא מנותק
                                      אזולאי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אזולאי
                                      #209

                                      @מלכהלה כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                                      מה הוא קנה?

                                      @ Ykingsmart קנה מכשיר בשם conquest f3 שעולה כ-אלף ש''ח

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אזולאיא אזולאי

                                        @מוישל-ה כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                                        מישהו יודע מאיפה קונים מגן חיצוני לטלפון?

                                        דיברו פה על מלא טלפונים, לאיזה מהם אתה מתכוון?

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מוישל'ה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #210

                                        @אזולאי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                                        @מוישל-ה כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                                        מישהו יודע מאיפה קונים מגן חיצוני לטלפון?

                                        דיברו פה על מלא טלפונים, לאיזה מהם אתה מתכוון?

                                        DOOV 17 PRO

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חבריםח חברים

                                          @shanirbd

                                          כבוד @hvusv1234 היקר, באמצע לבנות לו גירסא.

                                          בכל אופן, אביא קצת פרטים ותמונות על מהכשיר.
                                          הקרדיט כולו להנ"ל - @hvusv1234 👍

                                          ה R17 PRO הוא מקשים וטאצ' יחד.
                                          אנדרואיד 12.
                                          יש דגם 3 גיגה ראם ו 32 פנימי.
                                          ויש דגם 4 גיגה ראם ו 64 פנימי.
                                          2 סימים או סים אחד וכרטיס.
                                          יש פנס.
                                          סוללה: 2500
                                          מסך: 3.54 אינץ.
                                          מצלמת סלפי 2 מגה פיקסל.
                                          מצלמה אחורית 5 מגה פיקסל.
                                          תומך ב OTG.
                                          בלוטוס 5.0
                                          יש חיישני תנועה.
                                          אין חיישן קירבה.

                                          תמונות:

                                          IMG_20240223_033328_583.jpg

                                          IMG_20240223_033328_320.jpg

                                          IMG_20240223_033328_430.jpg

                                          IMG_20240223_033328_638.jpg

                                          IMG_20240223_033328_040.jpg

                                          IMG_20240223_033328_846.jpg

                                          IMG_20240223_033328_823.jpg

                                          IMG_20240223_033328_135.jpg

                                          IMG_20240223_033328_922.jpg

                                          IMG_20240223_033328_241.jpg

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הסקרן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #211

                                          @חברים

                                          @חברים כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

                                          כבוד @hvusv1234 היקר, באמצע לבנות לו גירסא.

                                          האם הגירסה כבר מוכנה יש לי כזה מכשיר ואני רוצה להכשירו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר