באג | מצלמת האינטרנט לא קיימת
-
-
פתחת את המחשב בזמן האחרון
יש אפשרות שהחיבור שלה התנתק
אפשר לבדוק את זה ע"י חיבור מערכת הפעלה אבונטו (או כל לינוקס)@דוד-משה-1 זה קצת מסובך
התנתק פיזית? -
@דוד-משה-1 זה קצת מסובך
התנתק פיזית?@יום_שמח כתב בבאג | מצלמת האינטרנט לא קיימת:
זה קצת מסובך
מה
@יום_שמח כתב בבאג | מצלמת האינטרנט לא קיימת:
התנתק פיזית?
כן
-
@יום_שמח כתב בבאג | מצלמת האינטרנט לא קיימת:
זה קצת מסובך
מה
@יום_שמח כתב בבאג | מצלמת האינטרנט לא קיימת:
התנתק פיזית?
כן
@דוד-משה-1 כתב בבאג | מצלמת האינטרנט לא קיימת:
מה
לבדוק עם לינוקס
ואיך זה התנתק?
וא"כ אין איך לחבר את זה -
@דוד-משה-1 כתב בבאג | מצלמת האינטרנט לא קיימת:
מה
לבדוק עם לינוקס
ואיך זה התנתק?
וא"כ אין איך לחבר את זה@יום_שמח כתב בבאג | מצלמת האינטרנט לא קיימת:
לבדוק עם לינוקס
אפשר לצרוב על USB ולהעלות מהבוט
@יום_שמח כתב בבאג | מצלמת האינטרנט לא קיימת:
ואיך זה התנתק?
וא"כ אין איך לחבר את זהאם פתחת אולי יצא שם איזה חוט מהמקום ואם כן אפשר להחזיר אותו אם הוא נקרע זה מעט יותר מסובך
(החוט יוצא מאזור תחתית המסך בדרך כלל)
-
@יום_שמח כתב בבאג | מצלמת האינטרנט לא קיימת:
לבדוק עם לינוקס
אפשר לצרוב על USB ולהעלות מהבוט
@יום_שמח כתב בבאג | מצלמת האינטרנט לא קיימת:
ואיך זה התנתק?
וא"כ אין איך לחבר את זהאם פתחת אולי יצא שם איזה חוט מהמקום ואם כן אפשר להחזיר אותו אם הוא נקרע זה מעט יותר מסובך
(החוט יוצא מאזור תחתית המסך בדרך כלל)
@דוד-משה-1 לא פתחתי כלום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות