בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
@שניאור-שמח איפה זה הרשאות?
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח איפה זה הרשאות?
תסתכל כאן
-
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח איפה זה הרשאות?
תסתכל כאן
-
@שניאור-שמח זה מה שעולה לי

-
@שניאור-שמח זה מה שעולה לי

@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח זה מה שעולה לי

תלחץ על זה

-
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח זה מה שעולה לי

תלחץ על זה

-
שגיאה. לא עובד .
@למה-באתי VER: 2.15.3(24050393)
PERMISSION: ROOT
ABI: arm64-v8a
MODEL: F21 Pro
SDK: 30
RELEASE: 11
TARGET_SDK: 30
---StackTrace---
java.io.IOException: Unable to chmod '/sdcard/NavigationBarModeGesturalOverlay.apk': Operation not permitted
at l.ۡ۬ۥ.ۛ(U17X:100)
at l.۟۬ۥ.ۛ(L17Q:1335)
at l.۟۬ۥ.ۛ(L17Q:872)
at l.ۙ۬ۥ.ۛ(Y98Q:57)
at l.ۥ۠ۨ.ۚ(J17W:111)
at l.ۡ۟ۗۛ.ۛ(34W6:115)
at l.ۜۙ۟ۛ.run(DATL:0)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(ThreadPoolExecutor.java:1167)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:641)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:923)
Caused by: java.io.IOException: Unable to chmod '/sdcard/NavigationBarModeGesturalOverlay.apk': Operation not permitted
at l.۟۬ۥ.۟(L17Q:1145)
at l.۟۬ۥ.ۛ(L17Q:883)
at l.۫۫ۥ.call(KATS:0)
at l.۟۬ۥ.ۛ(L17Q:1224)
... 8 more -
@למה-באתי VER: 2.15.3(24050393)
PERMISSION: ROOT
ABI: arm64-v8a
MODEL: F21 Pro
SDK: 30
RELEASE: 11
TARGET_SDK: 30
---StackTrace---
java.io.IOException: Unable to chmod '/sdcard/NavigationBarModeGesturalOverlay.apk': Operation not permitted
at l.ۡ۬ۥ.ۛ(U17X:100)
at l.۟۬ۥ.ۛ(L17Q:1335)
at l.۟۬ۥ.ۛ(L17Q:872)
at l.ۙ۬ۥ.ۛ(Y98Q:57)
at l.ۥ۠ۨ.ۚ(J17W:111)
at l.ۡ۟ۗۛ.ۛ(34W6:115)
at l.ۜۙ۟ۛ.run(DATL:0)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(ThreadPoolExecutor.java:1167)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:641)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:923)
Caused by: java.io.IOException: Unable to chmod '/sdcard/NavigationBarModeGesturalOverlay.apk': Operation not permitted
at l.۟۬ۥ.۟(L17Q:1145)
at l.۟۬ۥ.ۛ(L17Q:883)
at l.۫۫ۥ.call(KATS:0)
at l.۟۬ۥ.ۛ(L17Q:1224)
... 8 more -
@למה-באתי
אין רוט תקין -
@אני-אני-אני אז מה אני עושה?
מגעסק באמת ביקש ממני לעדכן אותו...עידכנתי אותו וזה לא עזר..
-
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
אפשר את המגיסק הכי מעודכן?
-
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
אפשר את המגיסק הכי מעודכן?
-
@שניאור-שמח יש לו אותו. מה הבעיה?
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח יש לו אותו. מה הבעיה?
תשלח צילום מסך ממגיסק
-
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח הורדתי את אותו מודל ממקום אחר והמודל הותקן נורמאלי..
אוקי. איך לצרוב?
דרך sp רגיל
-
-
-
@שניאור-שמח לחצתי... זה נדלק נכבה ואז קו]ץ שוב פעם אותה הודעה...
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח לחצתי... זה נדלק נכבה ואז קו]ץ שוב פעם אותה הודעה...
איך עשית רוט?
-
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח לחצתי... זה נדלק נכבה ואז קו]ץ שוב פעם אותה הודעה...
איך עשית רוט?
-
@שניאור-שמח צרבתי בוט..
-
@למה-באתי תנסה לצרוב שוב בוט חדש מעודכן
-
@למה-באתי תנסה לצרוב שוב בוט חדש מעודכן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

