בירור | האם יש למישהו מידע האם ווצאפ עובד עם אתרוג
-
-
@חימקהה כן אחי אני עם WSA והורדתי מחנות פליי וואצפ ועובד ללא שום בעיה (כמובן אני עם סינון אתרוג)
-
@אור-יוסף תודה רבה רבה
זה אמור להיות טוב ? נכון ?
פשוט אין לי עדיין אתרוג ואני לא יודע איזה תעודת אבטחה צריך https://mitmachim.top/topic/31750/מדריך-התקנת-wsa-עם-גוגל-פליי-ורוט-תעודת-אבטחה-של-נטפרי-ונטספארק -
-
@אור-יוסף תודה רבה רבה
זה אמור להיות טוב ? נכון ?
פשוט אין לי עדיין אתרוג ואני לא יודע איזה תעודת אבטחה צריך https://mitmachim.top/topic/31750/מדריך-התקנת-wsa-עם-גוגל-פליי-ורוט-תעודת-אבטחה-של-נטפרי-ונטספארק -
ח חימקהה התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות