בקשת מידע | מנורות לד עם שנאי ובלי, מה ההבדל?
-
-
אנחנו אפילו לא יודעים מה יותר זול אז איך נדע לענות
לגופו של עניין הלדים ללא שנאי מתאימים ל230 Vאו לא
(יש כאלו שלא אוהבים לדים 230 V מחשש שמי שלא יודע שהם מתח נמוך יפגע לשיקולך)
כל זה במידה והם תואמים ושהבנתי אותך נכון שהם לא צריכים שנאי ולא שהם לא מגיעים אם שנאי)
-
אנחנו אפילו לא יודעים מה יותר זול אז איך נדע לענות
לגופו של עניין הלדים ללא שנאי מתאימים ל230 Vאו לא
(יש כאלו שלא אוהבים לדים 230 V מחשש שמי שלא יודע שהם מתח נמוך יפגע לשיקולך)
כל זה במידה והם תואמים ושהבנתי אותך נכון שהם לא צריכים שנאי ולא שהם לא מגיעים אם שנאי)
@דוד-משה-1 כן! שתיהם צורכים שנאי, כל "לד" צורך שנאי. אלא שמה שללא שנאי אזי השנאי שלו מובנה כבר בתוכו, וההוא שאם שנאי, אזי השנאי שלו הוא חיצוני, אבל בשתיהם רשום במפרט שהמתח הכניסה מתאים ל 220V כך שאין צורך בעוד שנאי.
-
שים לב! לגודל הספוט, שהחור יהיה מתאים, יש לך מידות מדויקות.
-
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-
-
@דוד-משה-1 כן! שתיהם צורכים שנאי, כל "לד" צורך שנאי. אלא שמה שללא שנאי אזי השנאי שלו מובנה כבר בתוכו, וההוא שאם שנאי, אזי השנאי שלו הוא חיצוני, אבל בשתיהם רשום במפרט שהמתח הכניסה מתאים ל 220V כך שאין צורך בעוד שנאי.
@יענקל-ה-הצדיק כתב בבקשת מידע | מנורות לד עם שנאי ובלי, מה ההבדל?:
כל "לד" צורך שנאי.
נתקלתי בכאלה שלא אבל לא נראה לי שבזה מדובר
@הרוששיבע אני חושב שבשניהם יש שנאי רק אחד פנימי כמו שכתב @יענקל-ה-הצדיק מה שכן הבדלי המחירים יכולים להיות הבדלי איכויות -
@דוד-משה-1 כן! שתיהם צורכים שנאי, כל "לד" צורך שנאי. אלא שמה שללא שנאי אזי השנאי שלו מובנה כבר בתוכו, וההוא שאם שנאי, אזי השנאי שלו הוא חיצוני, אבל בשתיהם רשום במפרט שהמתח הכניסה מתאים ל 220V כך שאין צורך בעוד שנאי.
@יענקל-ה-הצדיק כתב בבקשת מידע | מנורות לד עם שנאי ובלי, מה ההבדל?:
@דוד-משה-1 כן! שתיהם צורכים שנאי, כל "לד" צורך שנאי. אלא שמה שללא שנאי אזי השנאי שלו מובנה כבר בתוכו, וההוא שאם שנאי, אזי השנאי שלו הוא חיצוני, אבל בשתיהם רשום במפרט שהמתח הכניסה מתאים ל 220V כך שאין צורך בעוד שנאי.
זה הבנתי לבד! מחילה שלא ציינתי את זה!
אבל למה ההוא בלי שנאי יותר זול????
יש סיבה לשלם כפול ומכופל?
זה השאלה! -
לא אין שום סיבה! אני קניתי בלי שנאי וזה עובד לי מעולה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות