בעיה | גלילה בשתי אצבעות - מהירה מידי
-
יש כל מיני תוכנות כמו שות בר אילן
או תוכנות פי די אף מסוימות
שבהם הגלילה בשתי אצבעות על משטח המגע של המחשב היא לא אפשרית בגלל מהירות גבוהה
אפי' שבהגדרות יש כבר הגדרה של מהירות איטית שפעילה בגוגל או בתוך תקיות
אבל בתוכנות מסוימות זה מאוד מהיר ואא לעבוד עם זה
מישהו נתקל בתופעה או יודע להסבירה? -
יש כל מיני תוכנות כמו שות בר אילן
או תוכנות פי די אף מסוימות
שבהם הגלילה בשתי אצבעות על משטח המגע של המחשב היא לא אפשרית בגלל מהירות גבוהה
אפי' שבהגדרות יש כבר הגדרה של מהירות איטית שפעילה בגוגל או בתוך תקיות
אבל בתוכנות מסוימות זה מאוד מהיר ואא לעבוד עם זה
מישהו נתקל בתופעה או יודע להסבירה? -
@יעקב-4 נתקלתי בזה בעבר,
בכמה מחשבי דל שיש בהם יישום שליטה ייעודי על העכבר,
שם היתה דרך לשנות את המהירות,
אגב תעשה חיפוש בהגדרות המחשב של המילה גלילה אולי תמצא שם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
