בקשת מידע | מולטימדיה ניסן מיקרה
-
שלום
אשמח להמלצה של מסגרת /פנל לניסן מיקרה 2017
לגבי המערכת אני חושב ללכת על T10
אשמח למידע מבעלי ניסיון :
1 איך הדיבורית
2 איך הקליטה של הרדיו
3 האם המערכת קולטת את הסיים של סלקום ?
תודה רבה -
שלום
אשמח להמלצה של מסגרת /פנל לניסן מיקרה 2017
לגבי המערכת אני חושב ללכת על T10
אשמח למידע מבעלי ניסיון :
1 איך הדיבורית
2 איך הקליטה של הרדיו
3 האם המערכת קולטת את הסיים של סלקום ?
תודה רבה@נתן-H כתב בבקשת מידע | מולטימדיה ניסן מיקרה:
שלום
אשמח להמלצה של מסגרת /פנל לניסן מיקרה 2017
לגבי המערכת אני חושב ללכת על T10
אשמח למידע מבעלי ניסיון :
1 איך הדיבורית
2 איך הקליטה של הרדיו
3 האם המערכת קולטת את הסיים של סלקום ?
תודה רבהמערכת ברמה הכי טובה שיש היום, עונה על כל מה שביקשת, צריך להזמין פאנל בנפרד ומערכת בנפרד.
פאנל בקישור הזה להזמין שם צבע: fascia with cable
מערכת בקישור הזה להזמין צבע: T10-1(1)
-
@נתן-H כתב בבקשת מידע | מולטימדיה ניסן מיקרה:
שלום
אשמח להמלצה של מסגרת /פנל לניסן מיקרה 2017
לגבי המערכת אני חושב ללכת על T10
אשמח למידע מבעלי ניסיון :
1 איך הדיבורית
2 איך הקליטה של הרדיו
3 האם המערכת קולטת את הסיים של סלקום ?
תודה רבהמערכת ברמה הכי טובה שיש היום, עונה על כל מה שביקשת, צריך להזמין פאנל בנפרד ומערכת בנפרד.
פאנל בקישור הזה להזמין שם צבע: fascia with cable
מערכת בקישור הזה להזמין צבע: T10-1(1)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות