בעיה | מחשב שהברירת מחדל שלו היא אנגלית
-
שלום וברכה
אולי זו שאלה של מתחילים...
רכשתי מחשב נייד וכל פעם הברירת מחדש של המקלדת היא אנגלית אותיות קטנות
ולפני שאני מקליד (אפי' בשורת החיפוש ב'התחל') אני צריך ללחוץ אלט+שיפט
יש אפשרות לשנות את זה לעברית?
תודה מראש -
@עויזר איך זה מופיע בהגדרות?
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב שהברירת מחדל שלו היא אנגלית:
@עויזר איך זה מופיע בהגדרות?
מה הכוונה?
היכן בהגדרות? -
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב שהברירת מחדל שלו היא אנגלית:
@עויזר איך זה מופיע בהגדרות?
מה הכוונה?
היכן בהגדרות? -
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב שהברירת מחדל שלו היא אנגלית:
@עויזר איך זה מופיע בהגדרות?
מה הכוונה?
היכן בהגדרות? -
@עויזר תכתוב בחיפוש "הגדרות שפה"

תגרור את עברית מעל האנגלית בכדי שהיא תיהיה הברירת מחדל
במידה והעברית כבר מופיע לך מעל האנגלית צריך לנסות דברים אחרים@ראובן-שבתי כתב בבעיה | מחשב שהברירת מחדל שלו היא אנגלית:
@עויזר תכתוב בחיפוש "הגדרות שפה"

תגרור את עברית מעל האנגלית בכדי שהיא תיהיה הברירת מחדל
במידה והעברית כבר מופיע לך מעל האנגלית צריך לנסות דברים אחריםיש לי תצוגה קצת שונה במחשב (WIN10) אבל אני רואה שכבר מוגדר כברירת מחדל העברית
מצורפת תמונה

-
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | מחשב שהברירת מחדל שלו היא אנגלית:
@עויזר תכתוב בחיפוש "הגדרות שפה"

תגרור את עברית מעל האנגלית בכדי שהיא תיהיה הברירת מחדל
במידה והעברית כבר מופיע לך מעל האנגלית צריך לנסות דברים אחריםיש לי תצוגה קצת שונה במחשב (WIN10) אבל אני רואה שכבר מוגדר כברירת מחדל העברית
מצורפת תמונה

@עויזר כתב בבעיה | מחשב שהברירת מחדל שלו היא אנגלית:
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | מחשב שהברירת מחדל שלו היא אנגלית:
@עויזר תכתוב בחיפוש "הגדרות שפה"

תגרור את עברית מעל האנגלית בכדי שהיא תיהיה הברירת מחדל
במידה והעברית כבר מופיע לך מעל האנגלית צריך לנסות דברים אחריםיש לי תצוגה קצת שונה במחשב (WIN10) אבל אני רואה שכבר מוגדר כברירת מחדל העברית
מצורפת תמונה

כתוב שם שעברית זו הברירת מחדל לשפת תצוגה, וערכת השפה המותקנת (כנראה כתיבה) היא אנגלית.
יש לך אפשרות לשנות את זה? -
@עויזר כתב בבעיה | מחשב שהברירת מחדל שלו היא אנגלית:
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | מחשב שהברירת מחדל שלו היא אנגלית:
@עויזר תכתוב בחיפוש "הגדרות שפה"

תגרור את עברית מעל האנגלית בכדי שהיא תיהיה הברירת מחדל
במידה והעברית כבר מופיע לך מעל האנגלית צריך לנסות דברים אחריםיש לי תצוגה קצת שונה במחשב (WIN10) אבל אני רואה שכבר מוגדר כברירת מחדל העברית
מצורפת תמונה

כתוב שם שעברית זו הברירת מחדל לשפת תצוגה, וערכת השפה המותקנת (כנראה כתיבה) היא אנגלית.
יש לך אפשרות לשנות את זה?@Sara-Rivka כתב בבעיה | מחשב שהברירת מחדל שלו היא אנגלית:
@עויזר כתב בבעיה | מחשב שהברירת מחדל שלו היא אנגלית:
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | מחשב שהברירת מחדל שלו היא אנגלית:
@עויזר תכתוב בחיפוש "הגדרות שפה"

תגרור את עברית מעל האנגלית בכדי שהיא תיהיה הברירת מחדל
במידה והעברית כבר מופיע לך מעל האנגלית צריך לנסות דברים אחריםיש לי תצוגה קצת שונה במחשב (WIN10) אבל אני רואה שכבר מוגדר כברירת מחדל העברית
מצורפת תמונה

כתוב שם שעברית זו הברירת מחדל לשפת תצוגה, וערכת השפה המותקנת (כנראה כתיבה) היא אנגלית.
יש לך אפשרות לשנות את זה?אין לי אפשרות לשנות את זה
אבל כשלוחצים על האנגלית זה נותן לי אפשרות להגדיר אותו כברירת מחדל, מה שאומר שכרגע הוא לא ברירת מחדל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות