באג | הפלאפון. בסוג של בריק
-
אני מכניס למחשב, המחשב עושה קול שמזהה את ההתקן אבל כותב שלא מזהה
איך אני מוציא אותו מבריק יש מישהו שיכול לעזור לי אני בחול עכשיו וצריך את הפלאפון דחוף@הרשי - אני בבלגיה אולי תוכל לעזור?
@שניאור-שמח
@אני-אני-אני
@Ykingsmart
וכל העוזרים .... -
F FSHLOMO סימן נושא זה כשאלה ב
-
@FSHLOMO מוציא סוללה ומחזיר, אולי זה יעזור.
טרם ראיתי את התמונה, לא חזרה מבדיקה עדיין@Ykingsmart כתב בבאג | הפלאפון. בסוג של בריק:
@FSHLOMO מוציא סוללה ומחזיר, אולי זה יעזור.
טרם ראיתי את התמונה, לא חזרה מבדיקה עדייןאין לי פה כלים כל כך איזה רעיון גאוני בשביל לפתוח את המכסה?
-
@Ykingsmart כתב בבאג | הפלאפון. בסוג של בריק:
@FSHLOMO מוציא סוללה ומחזיר, אולי זה יעזור.
טרם ראיתי את התמונה, לא חזרה מבדיקה עדייןאין לי פה כלים כל כך איזה רעיון גאוני בשביל לפתוח את המכסה?
-
אני מכניס למחשב, המחשב עושה קול שמזהה את ההתקן אבל כותב שלא מזהה
איך אני מוציא אותו מבריק יש מישהו שיכול לעזור לי אני בחול עכשיו וצריך את הפלאפון דחוף@הרשי - אני בבלגיה אולי תוכל לעזור?
@שניאור-שמח
@אני-אני-אני
@Ykingsmart
וכל העוזרים ....@FSHLOMO כתב בבאג | הפלאפון. בסוג של בריק:
אני מכניס למחשב, המחשב עושה קול שמזהה את ההתקן אבל כותב שלא מזהה
איך אני מוציא אותו מבריק יש מישהו שיכול לעזור לי אני בחול עכשיו וצריך את הפלאפון דחוף@הרשי - אני בבלגיה אולי תוכל לעזור?
@שניאור-שמח
@אני-אני-אני
@Ykingsmart
וכל העוזרים ....ב"ה הטלפון נדלק אם הגירסה המקורית פתחתי בוטלאודר וזהו לא מצליח להחליף לו גירסה התוכנה פשוט לא מזהה אותו
מנסה לצרוב אם התוכנה של @Ykingsmart ומכניס לפסטבוט אבל לא צורב
מה אני עושה
אף פעם לא נתקלתי בבעיה הזאת -
@FSHLOMO כתב בבאג | הפלאפון. בסוג של בריק:
אני מכניס למחשב, המחשב עושה קול שמזהה את ההתקן אבל כותב שלא מזהה
איך אני מוציא אותו מבריק יש מישהו שיכול לעזור לי אני בחול עכשיו וצריך את הפלאפון דחוף@הרשי - אני בבלגיה אולי תוכל לעזור?
@שניאור-שמח
@אני-אני-אני
@Ykingsmart
וכל העוזרים ....ב"ה הטלפון נדלק אם הגירסה המקורית פתחתי בוטלאודר וזהו לא מצליח להחליף לו גירסה התוכנה פשוט לא מזהה אותו
מנסה לצרוב אם התוכנה של @Ykingsmart ומכניס לפסטבוט אבל לא צורב
מה אני עושה
אף פעם לא נתקלתי בבעיה הזאת -
@FSHLOMO כתב בבאג | הפלאפון. בסוג של בריק:
אני מכניס למחשב, המחשב עושה קול שמזהה את ההתקן אבל כותב שלא מזהה
איך אני מוציא אותו מבריק יש מישהו שיכול לעזור לי אני בחול עכשיו וצריך את הפלאפון דחוף@הרשי - אני בבלגיה אולי תוכל לעזור?
@שניאור-שמח
@אני-אני-אני
@Ykingsmart
וכל העוזרים ....ב"ה הטלפון נדלק אם הגירסה המקורית פתחתי בוטלאודר וזהו לא מצליח להחליף לו גירסה התוכנה פשוט לא מזהה אותו
מנסה לצרוב אם התוכנה של @Ykingsmart ומכניס לפסטבוט אבל לא צורב
מה אני עושה
אף פעם לא נתקלתי בבעיה הזאת -
@FSHLOMO תצרוב עם sp flash tool
@Ykingsmart כתב בבאג | הפלאפון. בסוג של בריק:
@FSHLOMO תצרוב עם sp flash tool
לא מצליח
עריכה התקנתי עוד פעם דרייברים והצליח
-
@Ykingsmart כתב בבאג | הפלאפון. בסוג של בריק:
@FSHLOMO תצרוב עם sp flash tool
לא מצליח
עריכה התקנתי עוד פעם דרייברים והצליח
-
@Ykingsmart כתב בבאג | הפלאפון. בסוג של בריק:
@FSHLOMO תצרוב עם sp flash tool
לא מצליח
עריכה התקנתי עוד פעם דרייברים והצליח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
