שיתוף | סלקום עברו לדור 4!
-
כפי שהתלוננו רבים בפורום בחודשים האחרונים ואף אני בתוכם,
למרות שרשמית דור 4 פעל בסלקום גם בקוים הכשרים,
אך בכל מקרה שהקליטה עברה לדור 3 הטלפון לא חזר לדור 4.והנה בימים האחרונים המכשירים שלי ושל אשתי נמצאים רצוף על דור 4,
ובדקתי וראיתי כיצד זה חוזר אוטומטית לאחר ירידה לדור 3.[אמנם אני מקוה שזה לא גורם לבעיה אחרת, שכשלא הייתה קליטה כ"כ והוא ירד לדור 3, למרות שהוא סימן על קליטה מלאה בדור 3 לא היה שמע והשיחה התנתקה, ואולי כיון שהטלפון מנסה לחזור לדור 4 אינו משדר על דור 3].
ונקוה שאכן נפתרה בעיה זו לכל מנויי סלקום.
-
ד דוד טרייטל התייחס לנושא זה ב
-
@א-ר כתב בשיתוף | סלקום עברו לדור 4!:
מיום שישי ב"ה 80 אחוז מהזמן הוא בדור 4
עכשיו כבר כמה ימים יש רק קליטה בדור 4 נוקיה 215 אבל אין volte אם זה קורה לעוד אנשים אולי נפנה לסלקום
-
@א-ר כתב בשיתוף | סלקום עברו לדור 4!:
מיום שישי ב"ה 80 אחוז מהזמן הוא בדור 4
עכשיו כבר כמה ימים יש רק קליטה בדור 4 נוקיה 215 אבל אין volte אם זה קורה לעוד אנשים אולי נפנה לסלקום
-
@מנחם-רוזן גם לי הפסיק מיום חמישי
טלפון אחד לשירות הסתיים ב "זה בכלל לא אמור לעבוד לך בכשר".....
הטלפון השני היה יותר סימפטי
הצעתי לאיש השירות לבדוק אם יש לי "חבילת גלישה" של 0 מ"ב
כך ראיתי שהיה לי
לא יודע מה הוא עשה בפועל
אבל הוא טיפל בזה, והסתדר -
@מנחם-רוזן גם לי הפסיק מיום חמישי
טלפון אחד לשירות הסתיים ב "זה בכלל לא אמור לעבוד לך בכשר".....
הטלפון השני היה יותר סימפטי
הצעתי לאיש השירות לבדוק אם יש לי "חבילת גלישה" של 0 מ"ב
כך ראיתי שהיה לי
לא יודע מה הוא עשה בפועל
אבל הוא טיפל בזה, והסתדר@חבלזון כתב בשיתוף | סלקום עברו לדור 4!:
@מנחם-רוזן גם לי הפסיק מיום חמישי
טלפון אחד לשירות הסתיים ב "זה בכלל לא אמור לעבוד לך בכשר".....
הטלפון השני היה יותר סימפטי
הצעתי לאיש השירות לבדוק אם יש לי "חבילת גלישה" של 0 מ"ב
כך ראיתי שהיה לי
לא יודע מה הוא עשה בפועל
אבל הוא טיפל בזה, והסתדרלמה זה שיש חבילת גלישה אמור לשנות למשהו?
-
@חבלזון כתב בשיתוף | סלקום עברו לדור 4!:
@מנחם-רוזן גם לי הפסיק מיום חמישי
טלפון אחד לשירות הסתיים ב "זה בכלל לא אמור לעבוד לך בכשר".....
הטלפון השני היה יותר סימפטי
הצעתי לאיש השירות לבדוק אם יש לי "חבילת גלישה" של 0 מ"ב
כך ראיתי שהיה לי
לא יודע מה הוא עשה בפועל
אבל הוא טיפל בזה, והסתדרלמה זה שיש חבילת גלישה אמור לשנות למשהו?
-
@מנחם-רוזן גם אצלי כך
אבל ברגע שאני מנסה להוציא שיחה או מקבל שיחה הטלפון עובר לדור 3.בעבר דיברתי עם נציג מחברה אחרת שטען שא"א לקבל שיחות על דור 4 בלי volte, ולכן בגלל שהוא לא מחובר ל volte אז ברגע שהוא מקבל שיחה או שאני מנסה להוציא שיחה הוא עובר אוטומטי לדור 3.
-
@מנחם-רוזן גם אצלי כך
אבל ברגע שאני מנסה להוציא שיחה או מקבל שיחה הטלפון עובר לדור 3.בעבר דיברתי עם נציג מחברה אחרת שטען שא"א לקבל שיחות על דור 4 בלי volte, ולכן בגלל שהוא לא מחובר ל volte אז ברגע שהוא מקבל שיחה או שאני מנסה להוציא שיחה הוא עובר אוטומטי לדור 3.
-
@מנחם-רוזן גם אצלי כך
אבל ברגע שאני מנסה להוציא שיחה או מקבל שיחה הטלפון עובר לדור 3.בעבר דיברתי עם נציג מחברה אחרת שטען שא"א לקבל שיחות על דור 4 בלי volte, ולכן בגלל שהוא לא מחובר ל volte אז ברגע שהוא מקבל שיחה או שאני מנסה להוציא שיחה הוא עובר אוטומטי לדור 3.
-
אצלי (טלפון 4X4) עדיין תקוע בסלקום על דור 3 (גם אחרי הפעלה מחדש)
-
אצלי (טלפון 4X4) עדיין תקוע בסלקום על דור 3 (גם אחרי הפעלה מחדש)
@Mangoberry תמיד זה היה ככה או תקלה חדשה?
-
@Mangoberry תמיד זה היה ככה או תקלה חדשה?
@המפותח הסים הזה (של סלקום) היה על jp1 ולא נתן דור 4, וגם אחרי שהעברתי אותו ל4X4 גם לא נותן, בקיצור, לא עבד אף פעם על דור 4.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות