בעיה | הרמקול לא עובד...
-
@דני-יש-רק-אחד כן ויש עדכוני אבטחה שיורדים גם בעדכונים של ווינדוס (חשוב לעדכן לפחות עדכוני אבטחה כל הזמן...)
@2580 כתב בבעיה | הרמקול לא עובד...:
@דני-יש-רק-אחד כן ויש עדכוני אבטחה שיורדים גם בעדכונים של ווינדוס (חשוב לעדכן לפחות עדכוני אבטחה כל הזמן...)
אני הייתי ממליץ להתקין גם eset
-
@2580 כתב בבעיה | הרמקול לא עובד...:
@דני-יש-רק-אחד כן ויש עדכוני אבטחה שיורדים גם בעדכונים של ווינדוס (חשוב לעדכן לפחות עדכוני אבטחה כל הזמן...)
אני הייתי ממליץ להתקין גם eset
@פרוזי
תןכל להרחיב ? -
@2580 כתב בבעיה | הרמקול לא עובד...:
@דני-יש-רק-אחד כן ויש עדכוני אבטחה שיורדים גם בעדכונים של ווינדוס (חשוב לעדכן לפחות עדכוני אבטחה כל הזמן...)
אני הייתי ממליץ להתקין גם eset
-
@פרוזי ולשלם המון כסף (או פרוץ שזה סיכון ענק להתקין אנטיווירוס פרוץ) חוץ מזה שאין כזה דבר "גם" כי דיפנדר לא עובד כאשר יש ספק אחר על המחשב
@2580
מעדכן שעדיין לא עובד....
כנראה צריך את דרייבר המסוים כמו שאמרת... -
@2580
מעדכן שעדיין לא עובד....
כנראה צריך את דרייבר המסוים כמו שאמרת...פוסט זה נמחק! -
@2580
מעדכן שעדיין לא עובד....
כנראה צריך את דרייבר המסוים כמו שאמרת...@דני-יש-רק-אחד
מה לעשות הלאה? -
@2580
זה תקין שהוא מראה 0 אחוז מוריד..
כבר כמה דק???@דני-יש-רק-אחד כתב בבעיה | הרמקול לא עובד...:
@2580
זה תקין שהוא מראה 0 אחוז מוריד..
כבר כמה דק???גם אם לא מותקנת תעודת אבטחה של נטפרי ,חלק מהעדכונים לא יורדים וזה נשאר הרבה זמן על 0%
שבוע שעבר התקנתי למישהו מחשב ועד שלא שמתי תעודת אבטחה זה היה לי גם
-
@דני-יש-רק-אחד כתב בבעיה | הרמקול לא עובד...:
@2580
זה תקין שהוא מראה 0 אחוז מוריד..
כבר כמה דק???גם אם לא מותקנת תעודת אבטחה של נטפרי ,חלק מהעדכונים לא יורדים וזה נשאר הרבה זמן על 0%
שבוע שעבר התקנתי למישהו מחשב ועד שלא שמתי תעודת אבטחה זה היה לי גם
-
@ישראל-142 זה נראה שבסוף כן ירדו לו העדכונים
אך עדיין הרמקול לא עובד...@פרוזי
מישהו מכיר עוד פתרונות ...לאיך מפעילים רמקול במחשב?
כי דרייבר אני לא מוצא או להפנות אותי להסבר מדיוק על זה...תודה -
@פרוזי
מישהו מכיר עוד פתרונות ...לאיך מפעילים רמקול במחשב?
כי דרייבר אני לא מוצא או להפנות אותי להסבר מדיוק על זה...תודה@דני-יש-רק-אחד כתב בבעיה | הרמקול לא עובד...:
מישהו מכיר עוד פתרונות ...
עם תרצה חיבור מרחוק אני יוכל עוד רבע שעה
-
@דני-יש-רק-אחד רוצה עכשיו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות