בעיה | בעיה בצריבת רוט
-
@12345678 כתב בבעיה | בעיה בצריבת רוט:
הADB כותב לי שלא נמצא הקובץ בתקיה למרות שהוא שם
תשלח צילום מסך של התיקייה של הADB ושל התוכנה ADB
-
@12345678 כתב בבעיה | בעיה בצריבת רוט:
הADB כותב לי שלא נמצא הקובץ בתקיה למרות שהוא שם
תשלח צילום מסך של התיקייה של הADB ושל התוכנה ADB
-
-
@12345678 או שפשוט תעשה קליק ימני ביחד עם שיפט ותלחץ העתק כנתיב על הבוט ואז במקום לכתוב boot.img תדביק את הנתיב
או אחרי כתיבת הפקודה (ללא כתיבת boot.img) תגרור את הבוט לתוך החלון (זה מדביק את הנתיב שלו)
(אגב זה נראה לי מוזר בוט במשקל 6 מגה רוב הפעמים שצרבתי זכור לי שזה היה 16 מגה, אבל זה הגיוני כך שאין צורך לחשוש) -
@12345678 שימו לב לזה:

זה נראה כאילו בוט נמצא בתוך וואן דרייב ולא בתוך התקיה (או שכל התקיה שפתחת היא בוואן דרייב...) תעבור לתקיה עצמה במחשב ותעתיק לשם את הקובץ של הבוט...
@2580 כתב בבעיה | בעיה בצריבת רוט:
@12345678 שימו לב לזה:

זה נראה כאילו בוט נמצא בתוך וואן דרייב ולא בתוך התקיה (או שכל התקיה שפתחת היא בוואן דרייב...) תעבור לתקיה עצמה במחשב ותעתיק לשם את הקובץ של הבוט...
יכול להיות שזה פשוט עושה לזה גיבוי...
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
