איך מעירים את המחשב ממצב שינה?
-
@bbn
לוקח לו כמה שניות עד שהוא נדלק אני חושב שזה מצב שינה@ב-מ-ב-ל-יק
וגם ניתן לשנות שם את השינה הרגיל שמופיע בהתחל -
@ב-מ-ב-ל-יק
וגם ניתן לשנות שם את השינה הרגיל שמופיע בהתחל@bbn אצלי זה מוגדר כך:

-
בכלל היתי ממליץ לך להשתמש ב'החשך מסך' ולא בשינה,
יש בתוכנה הזאת: http://www.mizo-wiz.com/?click=downloadButton וגם סתם כך היא מאוד מומלצת, תתקין אותה ותעשה hotkey להחשכת מסך.
בהצלחה. -
בכלל היתי ממליץ לך להשתמש ב'החשך מסך' ולא בשינה,
יש בתוכנה הזאת: http://www.mizo-wiz.com/?click=downloadButton וגם סתם כך היא מאוד מומלצת, תתקין אותה ותעשה hotkey להחשכת מסך.
בהצלחה.@יאנג-בוי אמר באיך מעירים את המחשב ממצב שינה?:
בכלל היתי ממליץ לך להשתמש ב'החשך מסך' ולא בשינה,
יש בתוכנה הזאת: http://www.mizo-wiz.com/?click=downloadButton וגם סתם כך היא מאוד מומלצת, תתקין אותה ותעשה hotkey להחשכת מסך.
בהצלחה.נשמע לי לא מוצלח שהמחשב נשאר דולק לנצח....
-
@bbn אצלי זה מוגדר כך:

@ב-מ-ב-ל-יק אמר באיך מעירים את המחשב ממצב שינה?:
@bbn אצלי זה מוגדר כך:

אז זה על 'שינה' ולא על 'מצב שינה'. וממילא כל לחצן אמור 'להעיר' את המחשב.
-
@ב-מ-ב-ל-יק אמר באיך מעירים את המחשב ממצב שינה?:
@bbn אצלי זה מוגדר כך:

אז זה על 'שינה' ולא על 'מצב שינה'. וממילא כל לחצן אמור 'להעיר' את המחשב.
@אברך-מייבין ואם בכ"ז אני לוחץ וזה לא מגיב
מה עוד יכול להיות? -
@אברך-מייבין ואם בכ"ז אני לוחץ וזה לא מגיב
מה עוד יכול להיות?@ב-מ-ב-ל-יק זה לא בהגדרות של חסכון בצריכת חשמל שיש שם אופציה של כיבוי הדיסק קשיח?
-
@bbn אצלי זה מוגדר כך:

@YAAKOVSAS
ניסיתי ולא עזר -
@YAAKOVSAS
ניסיתי ולא עזר@ב-מ-ב-ל-יק בדרך יש הגדרה בהגדרות צריכת חשמל שאחרי זמן מסויים המחשב נכנס למצב שינה גם אם מלעתחילה הוא היה רק על שינה, כדי לחסוך עוד יותר בחשמל.
תבדוק מה המצב אצלך
אתה נכנס דרך לחצן ימני על סמל הבטריה / אפשרויות צריכת חשמל / שנה הגדרות תוכנית / הגדרות צריכת חשמל מתקדמות.
מצורף תמונה!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות