בירור | לחבר מחשב בשביל הקרנה במסך של האוטובוס
-
מישהו יודע האם זה אפשרי רק עם כבל או שאפשר גם אלחוטי, ואם כן איך בדיוק.
נ.ב. יש גם שלט למסך של האוטובוס שאין לי מושג איך משתמשים בו... -
מישהו יודע האם זה אפשרי רק עם כבל או שאפשר גם אלחוטי, ואם כן איך בדיוק.
נ.ב. יש גם שלט למסך של האוטובוס שאין לי מושג איך משתמשים בו...@טיפש-מחוכם
לא ניתן לענות על השאלה כי יש הרבה פרמטרים ששונים מאחד לשני
השאלה שלך מדי כלליתהכי טוב תשאל את הנהג
וגם זה רק אם הוא מכיר את הנושא -
מישהו יודע האם זה אפשרי רק עם כבל או שאפשר גם אלחוטי, ואם כן איך בדיוק.
נ.ב. יש גם שלט למסך של האוטובוס שאין לי מושג איך משתמשים בו...@טיפש-מחוכם מהו המסך המדובר? דגם מלא
-
@טיפש-מחוכם מהו המסך המדובר? דגם מלא
@a-y-f

-
@טיפש-מחוכם מהו המסך המדובר? דגם מלא
@a-y-f הדגם שכתוב לי על השלט הוא ACTIA
-
@a-y-f הדגם שכתוב לי על השלט הוא ACTIA
-
@טיפש-מחוכם מהו המסך המדובר? דגם מלא
-
@a-y-f

@טיפש-מחוכם אני לא ראוה ברור את התמונה, אבל בדרך כלל צריך כבל HDMI
-
וודאי שיש אפשרות להתחבר למסך לא על ידי כבאל אבל
אבל > @טיפש-מחוכם צדק תשאל את הנהג או שתראה לבד אם יש אפשרות להתחבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
