בירור | יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?
-
@דוד-משה-1 כתב בבירור | יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?:
יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?
יש אפשרות להפעיל את הכל משורת הפקודה
צריך רק לדעת לאיזה הגדרות win אתה מתכוון -
@דוד-משה-1 כתב בבירור | יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?:
יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?
יש אפשרות להפעיל את הכל משורת הפקודה
צריך רק לדעת לאיזה הגדרות win אתה מתכוון@משחזר-מידע כתב בבירור | יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?:
יש אפשרות להפעיל את הכל משורת הפקודה
צריך רק לדעת לאיזה הגדרות win אתה מתכווןהאפליקציה של הגדרות של וינדוס
-
@משחזר-מידע כתב בבירור | יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?:
יש אפשרות להפעיל את הכל משורת הפקודה
צריך רק לדעת לאיזה הגדרות win אתה מתכווןהאפליקציה של הגדרות של וינדוס
@דוד-משה-1 אתה ממש לא ברור
גם הגדרות ניהול צריכת חשמל נקראת הגדרות win -
@משחזר-מידע כתב בבירור | יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?:
אתה ממש לא ברור
או לחילופין עדכון של וינוס -
יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?
כן, תקיש פקודה זו וינ 11
START ms-settings:קרדיט לבינה מלאכותית, בדקתי וזה עובד!
או לוינ 10:
START ms-settings:display -
יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?
כן, תקיש פקודה זו וינ 11
START ms-settings:קרדיט לבינה מלאכותית, בדקתי וזה עובד!
או לוינ 10:
START ms-settings:display@יהודי-צעיר כתב בבירור | יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?:
תקיש פקודה זו
אין צורך בגרשיים רק עם יש רווחים
-
יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?
כן, תקיש פקודה זו וינ 11
START ms-settings:קרדיט לבינה מלאכותית, בדקתי וזה עובד!
או לוינ 10:
START ms-settings:display@יהודי-צעיר כתב בבירור | יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?:
דקתי וזה עובד!
בוינודס 11 כי אצלי זה רק פותח את שורת הפקודה עוד פעם
עריכה מה שכץב משחזר מידע פתר את הבעייה -
@יהודי-צעיר כתב בבירור | יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?:
דקתי וזה עובד!
בוינודס 11 כי אצלי זה רק פותח את שורת הפקודה עוד פעם
עריכה מה שכץב משחזר מידע פתר את הבעייה -
יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?
כן, תקיש פקודה זו וינ 11
START ms-settings:קרדיט לבינה מלאכותית, בדקתי וזה עובד!
או לוינ 10:
START ms-settings:displayפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יהודי-צעיר כתב בבירור | יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?:
עובד?
משחזר-מידע כתב בבירור | יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?:
אין צורך בגרשיים רק עם יש רווחים
זה עובד -
@משחזר-מידע כתב בבירור | יש דרך להפעיל את הגדרות של וינדוס עם שורת הפקודה ?:
אגב לעדכון win
ולעדכון תוכנות במחשב:
WINGET UPDATEאח"כ לכתוב שוב + שם החבילה, כמו שהוא יציג לכם.
אני לא זוכר איך מעדכים את האפק של החנות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות