בעיה | באג במסך הבית המובנה
-
אתמול התחיל כפתור החיוג לעשות לי בעיה שכשלחצי עליו לא נפתח השיחות האחרונות (f21), אז עשיתי הפעלה מחדש למכשיר, ומאז המסך בית לא עולה, ניסיתי להחליף לגיבוי שהיה לי וכן לקובץ מגרסאות אחרות ועדיין היישום נופל ולא מוכן לעלות, מישהו נתקל בזה?
כמובן שבדקתי שיש הרשאות תקינות (755 לתיקייה, ו644 לקובץ apk), ושהקבצים עצמם תקינים
-
אתמול התחיל כפתור החיוג לעשות לי בעיה שכשלחצי עליו לא נפתח השיחות האחרונות (f21), אז עשיתי הפעלה מחדש למכשיר, ומאז המסך בית לא עולה, ניסיתי להחליף לגיבוי שהיה לי וכן לקובץ מגרסאות אחרות ועדיין היישום נופל ולא מוכן לעלות, מישהו נתקל בזה?
כמובן שבדקתי שיש הרשאות תקינות (755 לתיקייה, ו644 לקובץ apk), ושהקבצים עצמם תקינים
-
@מישהו12 לא, לא יודע מה זה בכלל, אבל אחד החברים דכאן עזר לי כעת בפרטי, וזה הסתדר בס"ד (בתוספת פרק תהילים)
החלפנו שוב את הapk, וידאנו הרשאות לתיקייה ולאפליקציה, ואז הפעלנו מחדש, כשזה נתקע (כצפוי
) עשיתי פרטי יישום ואז הוא הציע ללחוץ על התפריט הנפתח (3 פסים למטה) ולעשות הסר עדכונים - והסתדר באופן מופלא!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות