באג | בלוטוס בעייתי
-
@למה-מה-קרה כתב בבאג | בלוטוס בעייתי:
יכול להיות שהבלוטוס כבוי ב- services,
מה הכוונה?
@למה-מה-קרה כתב בבאג | בלוטוס בעייתי:
בתור אופציה ראשונה הייתי בודק מה קורה עם ההתקן של הבלוטוס במנהל התקנים
איך אני בודק?
@יוסף-אלחנן
תעשה חיפוש על שתי הדברים שכתבתי במחשב ותוכל לראות למה התכוונתי
בניהול התקנים צריך להופיע הבלוטות
כדאי שתעלה צילו"מ -
א גוט מועד לכולם.
הבלוטוס במחשב שלי שבק חיים...
אין לי אותו פה:

ופה, הוא לא נותן לי להתחבר להתקנים שכבר חוברו בעבר:

וכשאני עושה חיפוש התקנים, הוא כותב לי שאני צריך להפעיל את הבלוטוס

אבל אין לי אפשרות להפעיל אותו....
זה אומר שאני צריך להתקין דרייברים, נכון?
@יוסף-אלחנן דבר שמומלץ לעשות הוא להריץ את פותר הבעיות
-
@יוסף-אלחנן דבר שמומלץ לעשות הוא להריץ את פותר הבעיות
@a-y-f לא מצליח, כלומר אני לא מוצא את זה...
-
@a-y-f לא מצליח, כלומר אני לא מוצא את זה...
@יוסף-אלחנן חפש בהגדרות את פותר הבעיות
-
@יוסף-אלחנן חפש בהגדרות את פותר הבעיות
@a-y-f אוקיי, תודה!
אבל לא עכשיו אני עסוק קצת ובכל מקרה אין לי כרגע את המחשב ה'בעייתי'...

-
@יוסף-אלחנן חפש בהגדרות את פותר הבעיות
@a-y-f כתב בבאג | בלוטוס בעייתי:
פותר הבעיות
סליחה על האיחור...
אין לי אפשרות לפתוח את פותר הבעיות, אני צריך להזין סיסמת מנהל...
וזה מחשב של העבודה, אין לי ת'קוד של המחשב...יש עוד אפשרות לבדוק?
תודה! -
@יוסף-אלחנן
תעשה חיפוש על שתי הדברים שכתבתי במחשב ותוכל לראות למה התכוונתי
בניהול התקנים צריך להופיע הבלוטות
כדאי שתעלה צילו"מ -
@a-y-f כתב בבאג | בלוטוס בעייתי:
פותר הבעיות
סליחה על האיחור...
אין לי אפשרות לפתוח את פותר הבעיות, אני צריך להזין סיסמת מנהל...
וזה מחשב של העבודה, אין לי ת'קוד של המחשב...יש עוד אפשרות לבדוק?
תודה!@יוסף-אלחנן מסובך קצת בלי לדעת את הסיסמא, אין לך אפשרות לברר?
בכל מקרה חפש שירותים ושם תחפש את הבלוטוס שלך ותוודא שהוא דלוק -
@יוסף-אלחנן נסה לבדוק עדכונים ולבדוק כאמור האם יש לחצן פיזי שמכבה ומדליק את הבלוטוס
-
@יוסף-אלחנן מסובך קצת בלי לדעת את הסיסמא, אין לך אפשרות לברר?
בכל מקרה חפש שירותים ושם תחפש את הבלוטוס שלך ותוודא שהוא דלוק@a-y-f יש לי כאן שלושה אפשרויות, במה לבחור?
ואיך בודקים את הסטטוס שלו?

@a-y-f כתב בבאג | בלוטוס בעייתי:
מסובך קצת בלי לדעת את הסיסמא, אין לך אפשרות לברר?
לאאאאא, זה חברה בחו"ל והתמיכה שלהם זה אצלנו
זה באמצע הלילה... -
@יוסף-אלחנן נסה לבדוק עדכונים ולבדוק כאמור האם יש לחצן פיזי שמכבה ומדליק את הבלוטוס
@a-y-f כתב בבאג | בלוטוס בעייתי:
נסה לבדוק עדכונים
פועל -

הוא כותב לי "לוודאות שהמכשיר ניתן לגילויי"
והוא ניתן...

@a-y-f כתב בבאג | בלוטוס בעייתי:
לבדוק כאמור האם יש לחצן פיזי שמכבה ומדליק את הבלוטוס
לא, אין לי...
-
@a-y-f יש לי כאן שלושה אפשרויות, במה לבחור?
ואיך בודקים את הסטטוס שלו?

@a-y-f כתב בבאג | בלוטוס בעייתי:
מסובך קצת בלי לדעת את הסיסמא, אין לך אפשרות לברר?
לאאאאא, זה חברה בחו"ל והתמיכה שלהם זה אצלנו
זה באמצע הלילה...@יוסף-אלחנן אני לא רואה את השמות המלאים של השירותים, אבל נסה להפעיל את השלישי כי כתוב שהשניים הראשונים פועלים
-
@יוסף-אלחנן אני לא רואה את השמות המלאים של השירותים, אבל נסה להפעיל את השלישי כי כתוב שהשניים הראשונים פועלים
@a-y-f
איך מפעילים?

-
@a-y-f
איך מפעילים?

@יוסף-אלחנן דאבל קליק ושם יש אפשרויות
-
@יוסף-אלחנן דאבל קליק ושם יש אפשרויות
@a-y-f

זה שהוא 'מטושטש' אומר שאין לי הרשאות מנהל? -
@a-y-f

זה שהוא 'מטושטש' אומר שאין לי הרשאות מנהל?@יוסף-אלחנן כן, צריך הרשאות מנהל.
תוכל לשלוח אליהם אימייל לתמיכה -
@יוסף-אלחנן כן, צריך הרשאות מנהל.
תוכל לשלוח אליהם אימייל לתמיכה@a-y-f
אין מנוס...בכל אופן תודה רבה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
