בקשה רוט מחוות החלקה - חסימת כושר פליי
-
@פראירי f21 pro
לא יכול להיות צרבתי TWRP עם רוט שהביאו בסיום המדריך כאן https://mitmachim.top/topic/43603/מדריך-twrp-ריקברי-מקוסטם-להורדה-למכשיר-מדריך-צריבה/2 -
@יודלה
כי אתה צריך להתקין גרסה 25
הנה תנסה להתקין את זה
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1689095394018-magisk_v25.2.apk@פראירי כתב בבקשה רוט מחוות החלקה - חסימת כושר פליי:
@יודלה
כי אתה צריך להתקין גרסה 25
הנה תנסה להתקין את זה
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1689095394018-magisk_v25.2.apkכנ''ל
-
@יודלה כתב בבקשה רוט מחוות החלקה - חסימת כושר פליי:
@פראירי שאני מתקין הוא לא מצליח לסיים להתקין וכותב - האפליקציה לא הותקנה.
רגע אתה בכושר פליי!!!
אז איך אתה רוצה שיתן לך להתקין?! -
@יודלה כתב בבקשה רוט מחוות החלקה - חסימת כושר פליי:
@פראירי בכושר פלי יש התקנת אפליקיות בAPK
אתה בטוח?
-
@פראירי כע.
יש בו משחקים התקנתי את הMT משם. גוגל צאט הכל..
חוץ מיוטיוב דפדפן. וכו' הדברים הבעייתים -
@פראירי כתבתי.
אבל זה לא משנה.
אני צריך לסדר את זה!!
למה הקובץ הנ''ל דפוק לי? למה זה נראה כך?
-
@יודלה
אם אין לך הרשאות רוט איך זה יעתיק?!
אם אין לך מגי'סק-רוט אז אתה לא יכול לעשות שינויים בסיסטם
קפץ לך הודעה לאשר רוט לMT?
אם לא קפץ\לא אישרת אז אין לך רוט לאפליקציה -
@יודלה
אם אין לך הרשאות רוט איך זה יעתיק?!
אם אין לך מגי'סק-רוט אז אתה לא יכול לעשות שינויים בסיסטם
קפץ לך הודעה לאשר רוט לMT?
אם לא קפץ\לא אישרת אז אין לך רוט לאפליקציה@פראירי כתב בבקשה רוט מחוות החלקה - חסימת כושר פליי:
@יודלה
אם אין לך הרשאות רוט איך זה יעתיק?!
אם אין לך מגי'סק-רוט אז אתה לא יכול לעשות שינויים בסיסטם
קפץ לך הודעה לאשר רוט לMT?
אם לא קפץ\לא אישרת אז אין לך רוט לאפליקציהנראלי קפץ לי. רק שזה היה באנגלית.

-
@פראירי כתב בבקשה רוט מחוות החלקה - חסימת כושר פליי:
@יודלה
אם אין לך הרשאות רוט איך זה יעתיק?!
אם אין לך מגי'סק-רוט אז אתה לא יכול לעשות שינויים בסיסטם
קפץ לך הודעה לאשר רוט לMT?
אם לא קפץ\לא אישרת אז אין לך רוט לאפליקציהנראלי קפץ לי. רק שזה היה באנגלית.

@יודלה כתב בבקשה רוט מחוות החלקה - חסימת כושר פליי:
@פראירי כתב בבקשה רוט מחוות החלקה - חסימת כושר פליי:
@יודלה
אם אין לך הרשאות רוט איך זה יעתיק?!
אם אין לך מגי'סק-רוט אז אתה לא יכול לעשות שינויים בסיסטם
קפץ לך הודעה לאשר רוט לMT?
אם לא קפץ\לא אישרת אז אין לך רוט לאפליקציהנראלי קפץ לי. רק שזה היה באנגלית.
זה לא של הרוט
זה סתם חלון של MT -
@יודלה כתב בבקשה רוט מחוות החלקה - חסימת כושר פליי:
@פראירי כתב בבקשה רוט מחוות החלקה - חסימת כושר פליי:
@יודלה
אם אין לך הרשאות רוט איך זה יעתיק?!
אם אין לך מגי'סק-רוט אז אתה לא יכול לעשות שינויים בסיסטם
קפץ לך הודעה לאשר רוט לMT?
אם לא קפץ\לא אישרת אז אין לך רוט לאפליקציהנראלי קפץ לי. רק שזה היה באנגלית.
זה לא של הרוט
זה סתם חלון של MT -
@פראירי אז אין לי רוט?
איך יכול להיות? הרי צרבתי?
או בגלל שצרבתי רק את הבוט וצריכים לצרוב את כל הTWRF? -
@יודלה
כתבתי@פראירי כתב בבקשה רוט מחוות החלקה - חסימת כושר פליי:
אבל בלי שתתקין את אפליקציית מג'יסק זה לא ייתן רוט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
